دوشنبه ۱۳۹۴/۱۲/۰۳

حاجي کريمي،مدير مرکز مطالعات فرهنگي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري؛

مهمترين رسالت فرهنگسرا ها و خانه هاي فرهنگ ارائه خدمات مطلوب فرهنگي است

حاجي کريمي،مدير مرکز مطالعات فرهنگي و اجتماعي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين گفت: مهم ترين کار در فرهنگ سراها و خانه هاي فرهنگ و کتابخانه ها که به صورت مستقيم با شهروندان در ارتباط هستند، شناسايي و پاسخ به نيازهاي آنان و ارائه خدمات مطلوب فرهنگي است.

جلسه مشترک بهره برداران و پيمانکاران مراکز آموزشي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين با مجري طرح تعريف و شناسايي معيارهاي نظرسنجي در خصوص رتبه بندي فرهنگ سراهاي سطح شهر به همت مرکز مطالعات فرهنگي و اجتماعي اين سازمان با هدف بررسي نقاط ضعف و قوت هر مرکز در محل سالن جلسات اين سازمان با حضور بهره برداران، کارشناسان آموزش و کتابداران کليه مراکز تحت پوشش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين،آرش حاجي کريمي در اين جلسه بر لزوم بررسي و ارزيابي عملکرد بهره برداران در قسمت هاي مختلف هر مرکز تاکيد کرد.

وي ارزيابي علمي عملکرد را بهترين راه براي بررسي وضعيت مراکز آموزشي دانست و اظهار کرد:با ارزيابي عملکرد مراکز، نقاط قوت و ضعف شناسايي مي شود و در اين نشست ضمن بررسي نقاط مثبت و منفي ارائه خدمات هر مرکز، راه کارهاي عملي براي تقويت نقاط ضعف و بهبود نقاط قوت با حضور بهره برداران و کارشناسان مراکز مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

در ادامه مجري طرح با ارائه نتايج نظر سنجي انجام شده و بيان ديدگاه هاي مخاطبان، مدرسان و اهالي محله هايي که از خدمات اين مراکز استفاده مي نمايند، نقاط قوت و ضعف هر بخش از فرهنگ سراها و خانه هاي فرهنگ تحت پوشش را به صورت جداگانه ارائه نمود و در خصوص راه کارهاي بهبود کيفيت خدمات فرهنگي و آموزشي بحث و تبادل نظر شد.

همچنين در اين نشست مقرر گرديد طرح ارزيابي عملکرد و رتبه بندي مراکز اموزشي به صورت سالانه صورت پذيرفته و ميزان موفقيت بهره برداران  به طور مستمر مورد سنجش قرار گيرد.

 

تصاویر مرتبط