سه‌شنبه ۱۳۹۴/۱۲/۰۴

وزيري‎نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين خبر داد؛

برگزاري 5 کارگاه‌ آموزشي سلامت‌ محور در محلات قزوين

سعيد وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي و ورزشي شهرداري قزوين گفت: 5 کارگاه‌ آموزشي «شهروند و سلامت‌ اجتماعي» در محلات قزوين در حال برگزاري است.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛سعيد وزيري‌نژاد با بيان اينکه پنج کارگاه‌ آموزشي شهروند و سلامت‌ اجتماعي در محلات شهر قزوين در حال برگزاري است، افزود: اين کارگاه‌هاي آموزشي از سوم تا 12 اسفندماه جاري در مساجد محلات مجاهد، امامزاده حسين (ع) و آخوند شهر قزوين برگزار مي‌شود.

وي اضافه کرد:بهداشت مواد غذايي،خودمراقبتي،سلامت بانوان و تغذيه و سلامت از جمله موضوعات کارگاه‌هاي آموزشي به شمار مي‌رود که به منظور افزايش سطح سلامت شهروندان به طور ويژه براي ساکنان قزويني برنامه‌ريزي شده است.

مديرعامل سازمان فرهنگي و ورزشي شهرداري قزوين با اشاره به استقبال شهروندان از کارگاه‌هاي آموزشي که در سطح محلات قزوين برگزار مي‌شود، تصريح کرد: از ابتداي سال جاري کارگاه‌هاي آموزشي مختلفي با موضوعات متنوعي نظير شهر سالم، محله سالم، اخلاق شهروندي ويژه دانش‌آموزان، امداد و نجات، علائم حياتي، ايمني زنان خانه‌دار، خانواده اسوه با موضوع شيوه درست فرزندپروري و غيره در محلات شهر قزوين برگزار شده است.

وزيري‌نژاد خاطرنشان کرد:اين کارگاه‌‌هاي آموزشي با همکاري سازمان فرهنگي و ورزشي شهرداري قزوين و مرکز بهداشت شهيد بلنديان اين شهر به صورت رايگان با حضور اساتيد مجرب دانشگاهي براي شهروندان برگزار مي‌شود.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط