سه‌شنبه ۱۳۹۴/۱۲/۲۵

وزيري نژاد،مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين خبر داد؛

جمع آوري اسباب بازي براي کودکان نيازمند در پنجمين جشنواره اسباب بازي قزوين

همزمان با برپايي پنجمين جشنواره بين المللي بازي و اسباب بازي کودکان ديروز و امروز، غرفه اي متفاوت با عنوان اهداي اسباب بازي براي کودکان محروم راه اندازي خواهد شد که کودکان شهر مي توانند اسباب بازي هاي خود را به اين غرفه اهدا کنند.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ سعيد وزيري نژاد،مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري با اعلام اين خبر گفت: اعلام فراخوان جمع آوري اسباب بازي‌هاي براي بچه هايي که توان خريد اسباب بازي ندارند يکي از مهمترين اقدامات در راستاي اسقبال از برگزاري پنجمين جشنواره بين المللي بازي و اسباب بازي کودکان ديروز و امروز خواهد بود.

وي اظهار کرد: اين غرفه با شعارهاي «ما بازي کرديم ديگران هم بازي کنند» و «با اسباب بازي هايي که ديگر کسي بازي نمي کند، باز هم مي شود بازي کرد» در پنجمين جشنواره بازي و اسباب بازي کودکان ديروز و امروز راه اندازي مي شود که اميدواريم شهروندان به ويژه کودکان در اين امر خداپسندانه ما را ياري کنند.

سعيد وزيري نژاد افزود: علاقمندان شرکت در اين فراخون مي توانند به محل برگزاري اين جشنواره  که از سوم تا 12 فروردين ماه 95 از ساعت 16 تا 22 در مجموعه تاريخي سعدالسلطنه برگزار مي شود، مراجعه کنند.

پايان پيام

تصاویر مرتبط