چهارشنبه ۱۳۹۵/۰۱/۰۴

صديقي، عضو شوراي اسلامي شهر قزوين اعلام کرد؛

افزايش کيفيت جشنواره بازي و اسباب بازي امسال در مقايسه با گذشته

صديقي،عضو شوراي اسلامي شهر قزوين گفت: کيفيت جشنواره بازي و اسباب بازي کودکان ديروز و امروز صعود چند پله اي داشته است.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ محمد رضا صديقي در جريان بازديد از پنجمين جشنواره بازي و اسباب بازي کودکان ديروز و امروز قزوين افزود:اين جشنواره هر ساله در قزوين در راستاي معرفي ظرفيت هاي تاريخي،فرهنگي، مذهبي کهن شهر قزوين در سطح ملي برگزار مي شود که خوشبختانه مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.

وي اظهار کرد:در قالب جشنواره مي توان ظرفيت هاي فراوان شهر قزوين را براي هموطنان عزيز کشورمان و گردشگران خارجي معرفي کرد تا گردشگران داخلي و خارجي ايران گردي را از قزوين آغاز کنند و اين مهم فقط در سايه تبليغات گسترده و سازنده محقق مي شود.                  

صديقي به گستردگي،تنوع و خدمات بيشتر جشنواره امسال در مقايسه با سال گذشته اشاره کردو گفت: آموزش مباحث فرهنگ شهروندي نظير مباحث ترافيکي،حفظ محيط زيست، نظافت شهري به بچه ها در اين جشنواره را که با زباني کودکانه صورت مي گيرد، از جمله جذابيت هاي خاص اين جشنواره مي باشد که مي تواند آينده بهتري براي شهر قزوين رغم بزند.

وي در پايان گفت: فقدان پارکينگ براي « بازار وزير، مجموعه سراي سعدالسلطنه»، «مسجد النبي به عنوان يکي از زيباترين مساجد کشور» و «بازار، رکن رکين اقتصاد استان قزوين» از جمله مشکلاتي است که بايد به طور جدي پيگيري شود تا در آينده اين معضل ترافيکي نيز حل شود.

 

 

تصاویر مرتبط