سه‌شنبه ۱۳۹۵/۰۱/۱۰

قلي پور،صداپيشه عروسک محبوب خان بابا؛

استقبال گسترده خانواده‌ها نقطه قوت جشنواره بازي و اسباب بازي است

قلي پور،صداپيشه عروسک خان بابا،عروسک محبوب استان قزوين گفت:استقبال گسترده خانواده‌ها از جشنواره بازي و اسباب بازي يکي از نقاط قوت اين جشنواره است.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛فرشيد قلي پور افزود:اگر روند برگزاري جشنواره تا پنج سال آينده ادامه يابد، اين جشنواره زبانزد تمام مردم ايران خواهد شد و از تمامي استان‌هاي کشور براي ديدن اين جشنواره به قزوين مي‌آيند.

وي در ادامه اظهار کرد: دخيل کردن کودکان و نوجوانان در مسئوليت‌هاي اجرايي مي‌تواند تأثير بسيار مطلوبي در روند برگزاري جشنواره داشته باشد.

قلي پور  خاطرنشان کرد::يکي از پيشنهادات من به مديران پرتلاش شهرداري اين بود که نوجوانان از يک هفته قبل از شروع جشنواره آموزش ببينند، اطلاعات نسبي از روند برگزاري جشنواره داشته باشند و با پوشيدن لباس‌هاي فرم،همسالان و کودکان را در بازديد از جشنواره ياري کنند.

وي اظهار کرد:همچنين تعدادي از کودکان و نوجوانان نيز مسئوليت غرفه‌ها را بر عهده بگيرند و در انتخاب اسباب‌بازي‌ها همسالان خود را راهنمايي کنند.

قلي پور با اشاره به اينکه کار کردن در حوزه کودک بسيار سخت است،افزود:مباحث مربوط به آموزش کودک بسيار گسترده است و با توجه به اينکه نسل به نسل نيازها و نگاه‌هاي کودکان نسبت به زندگي تغيير مي‌کند، نوع آموزش‌ها و تربيت آنان نيز بايد تغيير يابد.

وي ادامه داد:بازخوردهاي خوبي از خانواده‌ها در طول مدت جشنواره دريافت کرديم که بسياري از آن‌ها آموزش‌هاي مورد نياز کودکان خود را به ما گوشزد مي‌کردند تا در برنامه اعلام کنيم و فرزندان آن‌ها از زبان ما آموزش‌ها را دريافت کنند.

اين هنرمند برگزاري کارناوال عروسک‌ها را اقدامي نو و پرانرژي ارزيابي کرد و گفت:جشنواره سال به سال پيشرفت مي‌کند و برنامه‌هاي جالب و متنوعي در آن برگزار مي‌شود اما نبايد به اين وضعيت دلگرم باشيم و در جهت پيشرفت هرچه بيشتر برنامه‌ها تلاش کنيم.

قلي پور با اشاره به اينکه تبليغات کشوري جشنواره در حد اين جشنواره عظيم نيست، عنوان مي‌کند:بايد از سازمان‌هاي فرهنگي، هنري و اجتماعي ديگر شهرهاي کشور دعوت شود تا در اين جشنواره حضور يابند و خود مبلغ اين جشنواره براي اطرافيان خود باشند.

 

تصاویر مرتبط