سه‌شنبه ۱۳۹۵/۰۱/۱۰

مهدي خواه، سرپرست گروه خيمه شب بازي؛

يکي از جذاب ترين اجراهاي خودم را در جشنواره بازي و اسباب بازي تجربه کردم

مهدي خواه، سرپرست گروه خيمه شب بازي گفت:يکي از بهترين و جذاب ترين اجراهاي خودم را در پنجمين جشنواره بين المللي بازي و اسباب بازي تجربه کردم.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛بهناز مهدي خواه استقبال کودکان و خانواده ها از برنامه هاي پيش بيني شده در جشنواره بسيار بالا بود به طوري که در آخرين اجرا با وجود بارش باران، تماشاچيان ايستادند و نمايش ها را تماشا کردند.

مهدي خواه با اشاره به اينکه تنوع برنامه ها در اين جشنواره بسيار بالاست،خاطرنشان کرد:با توجه به پيش بيني چندين استيج در فضاي جشنواره، کودکان و خانواده ها در هر ساعت مي توانند از برنامه هايي شاد و مفرح بهره مند شوند و اين موضوع يکي از نقاط مثبت جشنواره محسوب مي شود.

وي با بيان اين مطلب که هجوم فرهنگ بيگانه به نسل جديد از طريق رسانه ها، معضلي است که بايد به آن توجه شود، افزود: بازي ها و اسباب بازي هاي قديمي مي تواند فرهنگ و سنن ما را زنده کند و کودکان را از بازي ها و سرگرمي هايي که با فرهنگ و تمدن ما سنخيتي ندارد، دور نگه دارد.

سرپرست گروه خيمه شب بازي ارائه بازي ها و اسباب بازي هاي قديمي در اين جشنواره را اقدامي بسيار ارزنده مي داند و عنوان کرد:اين اقدام بسيار هدفمند شکل گرفته است و منشأ آن چيزي جز مظالعات و برنامه ريزي اصولي مديران شهرداري قزوين نيست.

مهدي خواه تداوم آموزش ها و ارائه بازي ها و اسباب بازي هاي قديمي به کودکان در طول سال را موجب فرهنگ سازي صحيح و اصولي در زمينه هاي تربيتي و فرهنگي و حفظ ارزش ها بيان کرد و گفت: بايد اقداماتي همچون جشنواره بازي و اسباب بازي در طول سال تداوم يابد و سرمايه گذاري در اين زمينه انجام شود که اين موضوع نيازمند حمايت مسئولان از جشنواره است.

وي در پايان از خانواده ها خواست تا در انتخاب اسباب بازي براي فرزندان خود نهايت دقت را داشته باشند و با حفظ ارزش ها و فرهنگ هاي کهن در افزايش خلاقيت و مهارت کودکان خود گام بردارند.

 

تصاویر مرتبط