چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۳/۱۶

برگزاری کارگاه ارزشهای زندگی و احترام به کودکان

جلسه کارگاهی با موضوع ارزشهای زندگی و احترام به کودکان با حضور محدثه علیخانی مشاور شهردار در امور بانوان در خانه مشارکت های مردمی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قزوین؛ جلسه کارگاهی با موضوع ارزشهای زندگی و احترام به کودکان با حضور محدثه علیخانی مشاور شهردار در امور بانوان در خانه مشارکت های مردمی برگزار شد.

گفتنی است؛ آموزش احترام به کودکان یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های والدین است. زمانی که به مسیر والد بودن وارد می‌شویم، مسیر پر پیچ و خمی از فکرها، توجه به آینده و نگرانی درباره‌ی امنیت فرزندان پیش رویمان قرار می‌گیرد. همیشه می‌خواهیم فرزندانمان را تأمین کنیم اما این نگرانی در پس ذهن وجود دارد که زمانی که فرزندمان به نوجوانی برسد، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ به این فکر کنید که زمان نوجوانی‌تان چگونه بودید؟ آیا در حال کشمکش با والدین بودید یا بین شما احترام متقابل وجود داشت؟ آموزش احترام به کودکان را نباید به افراد دیگر واگذار کنیم. به عنوان والدین، خودمان باید این وظیفه را بر عهده بگیریم. حتی از سنین پایین چیزهای بسیاری مانند برخی نقش‌ها در فیلم‌ها، اثر ضعیفی روی نگرش کودکان نسبت به احترام دارند.

اتمام پیام/

تصاویر مرتبط