یکشنبه ۱۳۹۵/۰۴/۰۶

وزيري‌نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين خبر داد؛

رضايت 86 درصدي شهروندان قزويني از جشنواره شب‌هاي آسماني

سعيد وزيري‌نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين گفت: نتايج نظرسنجي‌ها نشان‌دهنده رضايت 86 و هفت دهم درصدي شهروندان از جشنواره شب آسماني است که به مناسب ماه مبارک رمضان در بوستان‌هاي شهر قزوين برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ سعيد وزيري نژاد افزود:جشنواره شب هاي آسماني 20 تا 31 خردادماه در بوستان‌هاي باراجين، هشت بهشت، پامچال، الغدير وملت برگزار شد که رضايت 86 درصدي مردم از برنامه هاي اين جشنواره نشانگر اين مطلب است که شهرداري قزوين در مسير درستي حرکت کرده است.

استقبال 20 هزار نفري از برنامه هاي جشنواره شب هاي آسماني

وي از استقبال بيش از 20 هزار نفر از ويژه برنامه هاي جشنواره شب هاي آسماني خبر داد و گفت: مشاوره مذهبي،اجراي تئاتر شهروندي با مضمون آموزه هاي فرهنگ شهروندي،جنگ علمي و مسابقه از جمله برنامه هاي اين جشنواره بود که خوشبختانه با حضور گسترده شهروندان برگزار شد.

وزيري نژاد،جلب نظر و رضايت شهروندان، ايجاد نشاط روحي،شادي معنوي و ايجاد فضاي معنوي و گردهمايي خانواده ها در فضايي شاد و مفرح به منظور بهينه سازي اوقات فراغت شهروندان با محوريت مفاهيم مذهبي و مناسبتي به‌ويژه رمضان را از جمله مهمترين اهداف جشنواره شب هاي آسماني برشمرد.

پايان پيام

 

 

 

 

تصاویر مرتبط