شنبه ۱۳۹۵/۰۴/۱۲

وزيري‌نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين:

تابلوهاي شهدا در سر درب کوچه‌هاي قزوين نصب شدند

سعيد وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين از نصب تابلوهاي هويت شهداي شهر قزوين بر ديوارهاي ورودي کوچه‌ها شهر قزوين خبر داد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ سعيد وزيري نژاد افزود: امسال 145 تابلو مزين به عکس شهدا در ابعاد 70 در 50 در کوچه هايي که خانواده شهدا در آن ساکن هستند، نصب شده است.

وي اظهار کرد: براي ساخت اين تابلوهاي فلزي 200 ميليون ريال هزينه شده است که در اين تابلوها مشخصاتي از قبيل نام شهيد،تصوير،تاريخ شهادت و يک جمله از وصيت نامه شهيد حک شده است.

اين مسوول افزود: اين تابلوها در راستاي ارزش گذاري بيشتر شهرداري قزوين به شهدا در برنامه کاري سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قرار گرفت تا فراموش نکنيم آرامش و امنيت امروز را مرهون چه کساني هستيم و همواره روح شهداي را ناظر اعمال خود بدانيم  وروزانه با آنان عهد ببنديم و نسبت به آرمان هاي انقلاب و شهدا پايبند باشيم.

وزيري نژاد عطر آگين کردن فضاي شهر به نام و تصاوير شهدا،زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهداي هشت سال دفاع مقدس و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت را از ديگر اهداف اين طرح عنوان و اظهار کرد:جمع آوري آمار، اطلاعات و تصاوير شهدا با همکاري سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران استان قزوين انجام شده است .

وي اظهار کرد: امسال اين طرح در کوچه هاي جنوب شهر قزوين انجام شد و طي يک زمان بندي مناسب در سال هاي آينده تمامي کوچه‌هاي اين شهر مزين به قاب‌هاي مقدس تصاوير و مشخصات شهدا مي‌شوند.

 پايان پيام

 

تصاویر مرتبط