7/2/2016

وزيري‌نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين خبر داد؛

افتتاح مرحله دوم مجموعه ورزشي شقايق قزوين تا يک ماه آينده

سعيد وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين گفت: مرحله دوم مجموعه ورزشي شقايق تا يک ماه آينده افتتاح مي‌شود.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ سعيد وزيري‌نژاد افزود: با نگاهي به برنامه استراتژيک پنج ساله سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري و استراتژي که در آن مصوب شده توسعه فضا فرهنگي ورزشي و جذب سرمايه گذاري بخش خصوصي و برون سپاري کارها به مردم و بخش خصوصي است.

وي اظهار کرد: در مرحله دوم مجموعه ورزشي شقايق زمين هاي بستکبال،واليبال،تينس ،دوچرخه سواري،تريال،بيمکث،اسکيت برد و هاکي،فوتسال،فوتبال،اصلاح هندسي رينگ دو و ميداني چمن مصنوعي با سرمايه گذاري هفت ميليارد ريال در دست اقدام است که با شروع فصل تابستان و تعطيلي مدارس در اختيار شهروندان به ويژه جوانان و نوجوانان شهر قرار مي گيرد.

وزيري نژاد افزود:همه اين زمين ها که به طور تفکيک شده محصور شده اند و از روشنايي مطلوبي براي ورزش در شب ها هم برخوردار هستند و درهاي اين مجموعه براي ورزشکاران و علاقه مندان به ورزش و قهرمانان ورزش هميشه باز است و همه نوع خدمات در اختيار همشهريان عزيز گذاشته خواهد شد.

اين مسوول خاطرنشان کرد: خوشبختانه مرحله يک مجموعه ورزشي شقايق در سال گذشته با سرمايه گذاري بخش خصوصي به بهره برداري رسيد و امروز شاهد حضور هدفمند جمعيت علاقمند به ورزش و ساماندهي اين مجموعه ورزشي هستيم که ورزش هاي همگاني نظير دوميداني،دوچرخه سواري،اسکيت، ورزش هاي صبحگاهي و عصرگاهي کما في سابق در اين زمين رايگان مي باشد و فقط براي ورزش هاي تخصصي نظير همه جاي کشور بايد هزينه پرداخت شود.

پايان پيام

 

related images