7/10/2016

اکبري،سرپرست مراکز آموزشي سازمان فرهنگي ورزشي قزوين خبر داد؛

افزايش ساعت کار کتابخانه‌هاي شهرداري قزوين همزمان با نزديک شدن به آزمون سراسري

اين روزها كتابخانه‌هاي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين ارائه خدمات خود را افزايش داده‌اند، اين يعني استقبال شهروندان از كتابخانه‌ها افزايش داشته است، چرا که كتابخانه‌هاي محله‌ها مكان خوبي هستند تا کنکوري ها خود را براي کنکور آماده کنند.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ اکبري، سرپرست مراکز آموزشي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين گفت:هر ساله فصل بهار و اوايل تابستان يكي از پر رونق‌ترين فصل‌هاي كتابخانه‌ها است و دانش‌آموزان در آستانه امتحانات پايان سال هستند و از طرفي كنكوري‌ها نياز دارند تا بيش از هر زمان ديگري درس بخوانند تا خود را براي كنكور آماده كنند و از طرفي غروب آفتاب به تأخير افتاده و عملاً ساعات روز بيشتر شده است به همين دليل جوانان و نوجوانان مي‌توانند ساعات بيشتري در كتابخانه‌ها درس بخوانند همه اينها بخشي از دلايلي است كه موجب رونق كتابخانه‌ها شده است.

اکبري افزود: به دليل استقبال شهروندان و در پي درخواست کتابخوانان، ساعت كار كتابخانه هاي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين افزايش يافته است،البته تمامي مراکز شامل اين افزايش ساعت کار نمي‌شوند و اين افزايش بستگي به نياز  و درخواست مراجعان دارد.

وي اظهار کرد: ساعات کار کتابخانه شهيد نواب صفوي تا ساعت 23، کتابخانه انديشه تا ساعت 24 و قرائت خانه هاي آيت اله بهجت و سعدي همه روز تا ساعت 22 افزايش يافته است اين کتابخانه ها به دليل استقبال مراجعان در ايام منتهي به کنکور ساعت کاري خود را افزايش داده‌اند.

ثبت نام 2هزار و 420 عضو جديد در کتابخانه هاي شهرداري در سه ماه اول سال جاري

اکبري خاطرنشان کرد: در سه ماه اول سال جاري با توجه به نزديک شدن به زمان کنکور بيش از 2 هزار و 420 عضو جديد در قرائت خانه ها و کتابخانه هاي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين ثبت نام و از خدمات اين مراکز بهره برده اند که 70 درصد اين اعضاء براي ورود به مقاطع تحصيلي کارشناسي، 30 درصد اعضاء براي ورود به مقطع کارشناسي ارشد و دکتري به مطالعه مي پردازند.

وي افزود: همچنين کتابخانه هاي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري در سال 94 پذيراي 31 هزار و 964 مراجعين و استفاده کننده از خدمات کتابخانه اي و سالن هاي مطالعه مي پردازند.

 

related images