یکشنبه ۱۳۹۵/۰۴/۲۰

وزيري‌نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين خبر داد؛

برگزاري 12 کارگاه آموزشي مهارت زندگي با عنوان شکلات زندگي در محلات قزوين

سعيد وزيري نژاد، مديرعامل سارمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين گفت: 12 کارگاه آموزشي مهارت زندگي با عنوان «شکلات زندگي» در محلات 14 گانه قزوين برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين سعيد وزيري نژاد افزود:اين کارگاه هاي آموزشي ويژه نوجوانان 12 تا 15 ساله خرداد ماه در سطح محلات قزوين برگزار شد که برگزاري دو دوره ديگر در دستور کار سازمان قرار دارد.

وي اظهار کرد: موضوعات اين کارگاهاي آموزشي شامل «کنترل هيجان و احساسات »،« دوران طلايي بلوغ»، « استفاده صحيح از فضاي مجازي» و «دوست يابي و کنترل خشم » است که در راستاي آگاهي بخشي به کودکان و نوجوانان برگزار شده است.

اين مسوول افزود: يکي از موضوعاتي که به صورت پررنگ در اين کارگاه ها به آن پرداخته شد بحث مهم « احترام به حقوق والدين» است که به طور قطع با تقويت و استمرار اين دوره هاي آموزشي و افزايش سطح مهارت زندگي نوجوانان در آينده نزديک شاهد افزايش سطح فرهنگ عمومي شهر قزوين خواهيم بود.

وزيري نژاد تصريح کرد: به طور قطع برگزاري اين کارگاه هاي آموزشي تاثير بسزايي در افزايش مهارت هاي نوجوانان مي شود و همين امر زمينه سازگاري و رفتار مثبت و مفيد را در آنان فراهم آورد و اين توانائي ها نوجوانان را قادر مي ساد، مسووليت هاي نقش هاي اجتماعي را بپذيرد و بدون لطمه زدن به خود و ديگران با با خواست ها، انتظارات و مشکلات روزانه بويژه روابط بين فردي به شکل موثرتري رورو شود.

وي خاطرنشان کرد:هفته اول مرداد ماه اردوي يک روزه ويژه شرکت کنندگان در اين کارگاه برگزار خواهد شد.

پايان پيام

 

 

تصاویر مرتبط