چهارشنبه ۱۳۹۵/۰۴/۲۳

به همت سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛

بوستان بانوان قزوين ميزبان ششمين نمايشگاه حجاب برتر است

به مناسبت روز ملي عفاف و حجاب، بوستان بانوان قزوين ميزبان ششمين نمايشگاه حجاب برتر است که مورد استقبال بانوان قزويني قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي- ورزشي شهرداري قزوين؛ششمين نمايشگاه حجاب برتر امسال با اختصاص 13 غرفه با هدف گسترش فرهنگ حجاب و عفاف و حفظ ارزش هاي اسلامي برپا است که علاقمندان مي توانند در مدت برگزاري نمايشگاه همه روزه از ساعت 17 تا 22 از آن بازديد کنند.

در اين نمايشگاه سه غرفه فروشگاهي محصولات عفاف و حجاب، غرفه سبک زندگي ايراني اسلامي،مشاوره رايگان، نقاشي کودکان،تغذيه سالم در ششمين نمايشگاه حجاب برتر در نظر گرفته شده است.

بر اساس اين گزارش؛ غرفه نسيم عفاف، غرفه سلامت و بانوان دانشگاه علوم پزشکي قزوين و غرفه نيروي انتظامي با حضور معاونت اجتماعي نيروي انتظامي «مرکز مشاوره و آرامش»  از جمله غرفه هاي اين نمايشگاه هستند که در اين غرفه ها به بازديد کنندگان مشاوره و آموزش هاي مناسبي ارائه مي شود که خوشبختانه با استقبال بانوان مواجه شده است.

يکي ديگر از بخش هاي اين نمايشگاه برگزاري مسابقه کتابخواني در غرفه سبک زندگي سالم است که علاوه بر برگزاري مسابقه مکاتبه اي در اين غرفه کتاب هايي با موضوع سبک زندگي به بانوان داده مي‌شود تا در طول مدت حضور در بوستان بانوان مطالعه کنند.

در اين گزارش آمده است؛ اين نمايشگاه از 20 تا 26 تيرماه سالجاري در بوستان بانوان داير است،علاقمند مي‌توانند براي بازديد از نمايشگاه از ساعت 17 تا 22 در محل پارک بانوان حضور يابند.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط