چهارشنبه ۱۳۹۵/۰۴/۳۰

ارائه آموزش‌هاي متنوع سازمان فرهنگي شهرداري در نمايشگاه کودک و نوجوان

مراکز آموزشي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين در نمايشگاه «کودک و نوجوان، سرگرمي و بازي هاي کمک آموزشي» با ارائه آموزش هاي متنوع با استقبال بازيد کنندگان مواجه شده است.

برپايي کارگاه هاي هنري در غرفه فرهنگسراي بانو

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛يکي از غرفه هاي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري در نمايشگاه کودک و نوجوان غرفه فرهنگسراي بانو فاطمه زهرا (س) است که در اين غرفه کارگاه عملي نظير ساخت عروسک،ساک دستي،جاکليدي،انواع گل سر و ... توسط مدرسين شاخص فرهنگسرا براي بازديد کنندگان برپا مي باشد.

عرضه انواع عروسک هاي بافتني،گريم رايگان صورت کودکان،برپايي مسابقه بين کودکان و نوجوانان و اهداء جايزه،ثبت نام دوره هاي آموزشي فرهنگسراي بانو فاطمه زهرا (س) و خانه فرهنگ پرديس و همچنين ثبت نام در مقطع پيش دبستاني در هر دو مرکز مذکور با ارائه تخفيف 10 درصدي ويژه نمايشگاه،ارائه خدمات ثبت نام و راهنمايي مراجعان براي کسب اطلاعات از خدمات مراکز فوق و پخش تراکت و بن تخفيف ازجمله فعاليت هاي غرفه فرهنگسراي بانوف اطمه زهرا (س)در نمايشگاه تخصصي کودک و نوجوان مي باشد.

ثبت نام کلاس هاي آموزشي خانه هاي فرهنگ محمديه و نواب با درصد تخفيف در نمايشگاه

يکي ديگر از غرفه هاي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري در نمايشگاه کودک و نوجوان غرفه خانه هاي فرهنگ محمديه و شهيد نواب صفوي است که در اين غرفه آموزش هايي نظير آشنايي با مشاغل،ساخت عروسک هاي نخودي،چرتکه و رباتيک و ... به کودکان ارائه مي شود.

همچنين در اين غرفه ها ثبت نام پيش دبستاني و خانه کودک خانه هاي فرهنگ محمديه و شهيد نواب صفوي با 20درصد تخفيف صورت مي گيرد.

آموزش و ساخت کار دستي از وسايل بازيافتي در غرفه فرهنگسراي شهيد رجايي

قصه گويي با استفاده از احاديث و آيه هاي قرآني مخصوص کودکان سه تا شش سال و آموزش و ساخت کار دستي از وسايل بازيافتي و دور ريز از جمله برنامه هاي غرفه فرهنگسراي شهيد رجايي مي باشد که در طول برگزاري نمايشگاه به بازديد کنندگان ارائه مي شود.

برگزاري کارگاه هاي آموزشي عروسک هاي خميري، عروسک هاي نمدي، آموزش رباتيک و ... از ديگر برنامه هاي غرفه فرهنگسراي شهيد رجايي در نمايشگاه کودک و نوجوان، سرگرمي و بازي هاي کمک آموزشي است که با استقبال بازديد کنندگان نمايشگاه مواجه شده است.

بر اساس اين گزارش، پرورش خلاقيت، کشف و پرورش استعدادها، تقويت هوش و رشد مهارت هاي فردي و اجتماعي از جمله اهداف کلان سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين در مراکز آموزشي سازمان است که در اين نمايشگاه سعي شده است تا حدودي اين اهداف به مرحله اجرا گذاشته شود که خوشبختانه استقبال شهروندان به ويژه کودکان و نوجوانان از غرفه هاي سازمان خوب بوده است.

گفتني است؛ در نمايشگاه «کودک و نوجوان، سرگرمي و بازي هاي کمک آموزشي» خانه هاي فرهنگ محمديه، نواب، پرديس، فرهنگ و دانش،خانه شادي و فرهنگسراهاي شهيد رجايي و بانو حضرت زهرا (س) غرفه دارند، اين نمايشگاه  تا اول مرداد ماه از ساعت 17 تا 22 در محل نمايشگاه بين المللي استان واقع در بلوار امام خميني(ره)، جنب صدا و سيما پذيراي بازديد علاقه مندان مي باشد.

پايان پيام

تصاویر مرتبط