چهارشنبه ۱۳۹۵/۰۵/۱۳

وزيري نژاد،مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين خبر داد؛

برگزاري 22 کارگاه آموزشي ساخت جرثقيل هيدروليکي در محلات قزوين

سعيد وزيري‌نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين گفت: 22 کارگاه آموزشي ساخت جرثقيل هيدروليکي ويژه نوجوانان 11 تا 16 سال در محلات 14 گانه شهر قزوين در حال برگزار ي است.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ سعيد وزيري نژاد در اين باره افزود: برگزاري کارگاه آموزشي ساخت جرثقيل هيدروليکي براي اولين بار است که در مرکز استان به اجرا در مي‌آيد و مي‌توان گفت که يکي از خدمات 24 گانه  طرح "محله ما" به شهروندان قزويني است که در هر محله طي 4 جلسه آموزشي و 23 دوره و با هدف پرورش فکري، ايجاد خلاقيت در نوجوانان، استعداد يابي،تقويت تمرکز و معرفي مساجد به عنوان مهمترين پايگاه فرهنگي به اجرا در مي آيد.

وي ايجاد شور و نشاط علمي، شناسايي توانمندي هاي موجود در نوجوانان و آشنايي با مسائل به صورت عملي و آزمايشگاهي براي درک بهتر مسائل علمي را از ديگر اهداف برپايي کارگاه آموزشي ساخت جرثقيل هيدروليکي برشمرد.

وزيري نژاد اضافه کرد:در مرحله اول اين کارگاه آموزشي مباحث علمي به نوجوانان آموزش داده شده و در مرحله دوم لوزام اوليه و اقلام مورد نياز به شرکت کنندگان ارائه مي شود و نوجوانان به صورت عملي نحوه ساخت جرثقيل هيدروليکي را مي آموزند، ابتداي شهريور سال جاري نيز مسابقات جرثقيل هيدروليکي بين شرکت کنندگان و 100 سازه آنها برگزار خواهد شد و از نفرات برتر اين مسابقات تجليل مي شود.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط