دوشنبه ۱۳۹۵/۰۵/۱۸

فصيحي رامندي، رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين:

خبرنگاران با معرفي ظرفيت هاي قزوين در مسير پيشرفت استان گام بردارند

فصيحي رامندي، رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين با انتقاد از بي مهري برخي از رسانه ها، گفت: خبرنگاران با معرفي و اطلاع رساني در حوزه ظرفيت هاي قزوين در مسير توسعه و پيشرفت استان گام بردارند و از سياه نمايي پرهيز کنند.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين، فرج اله فصيحي رامندي در در آئين گراميداشت 17 مرداد روز خبرنگار که به همت شهرداري قزوين و خانه مطبوعات قزوين در سراي سعدالسلطنه برگزار شد با تبريک اين مناسبت به اصحاب رسانه، افزود: نقاط مثبت بسيار قابل توجهي در عملکرد مديران استان قزوين وجود دارد، رسانه ها بايد در کنار انتشار يک خبر منفي ده‌ها عملکرد مثبت که در اين زمينه وجود دارد را منعکس کنند.

وي اظهار کرد:متاسفانه آنچه در معرفي قزوين در رسانه هاي ملي شنيده مي شود، نقاط منفي است که چهره ما را نامناسب جلوه داده و خبرهايي مانند قتل هاي زنجيره اي، شلاق زدن، سوانح خونين نمي تواند هويت تاريخي و فرهنگي ما را معرفي کند و اذهان را نسبت به اين خطه منفي جلوئه مي دهد.

رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين اضافه کرد: اين در حاليست که ظرفيت هاي فراواني در استان قزوين وجود دارد که با اطلاع رساني مناسب مي توان اقتصاد استان را رونق بخشيد.

فصيحي رامندي عدم ظرفيت تحمل يکديگر را از دلايل مهم ناشناخته ماندن ظرفيت ها و پتاسيل هاي بالاي استان قزوين در عرصه ملي و فراملي ذکر کرد و گفت: قدرت عمل براي پذيرش توانمندي‌ها و نکات مثبت استان ازسوي رسانه‌ها بسيار مهم است و اهل قلم بايد به اين مهم معتقد باشند.

وي در پايان افزود: محبوبيت آيت اله ابوترابي در جامعه، به دليل اصلاح رابطه ايشان با خدا بود؛ سيدعلي اکبر ابوترابي همواره حديث حضرت علي(ع) را مبني براينکه: "هر كس رابطه اش را با خدا اصلاح كند، خداوند رابطه او را با مردم اصلاح خواهد نمود" مدنظر قرار مي دادند و اين روند مطلوب را رهبر کبير انقلاب نيز پايبند بودند تا توانستند دنيا را با انقلاب اسلامي ايران متحول سازند، لذا اين مهم بايد سرلوحه همه مسئولان و اهالي رسانه باشد.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط