سه‌شنبه ۱۳۹۵/۰۵/۱۹

تقدير شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي از فعاليت‌ها فرهنگي سازمان فرهنگي شهرداي

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان قزوين از فعاليت‌ها فرهنگي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداي قزوين تقدير کرد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين، شوراي هماهنگي سازمان تبليغات اسلامي استان قزوين با ارسال نامه به سعيد وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين از فعاليت‌ها فرهنگي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداي تقدير و تشکر کرد.

در اين نامه آمده است، در طليعه سي و ششمين سالگرد نهاد انقلابي «شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي» مولود و يکي از ثمرات و برکات انقلاب اسلامي که با نظر و موافقت حضرت امام خميني (ره) در 12 مرداد 1359 و با دستان مبارک آن روح بلند دوران و امام خوبي ها پايه گذاري شد و اين نهاد در بيش از سه دهه خدمتگزاري خود در امر برگزاري مراسم و گراميداشت ايام الله و مناسبت ها، حضور آگاهانه مردم در صحنه و حفظ محتواي معنوي انقلاب اسلامي،که در آنها تجلي مي يابد.

اين نامه مي افزايد:بنابراين حضور گسترده و معني دار مردم فهيم در مناسبت هايي نظير قيام بزرگ 23 تير 1387 و خلق حماسه ماندگار 9 دي ماه 1388 روز جهاني قدس، سالگرد ارتحال امام، راهپيمايي 22 بهمن و ... از توفيقات تاريخي و نقاط افتخار آفرين نظام و کشور اسلامي ايران و از نقاط درخشان در کارنامه عملکرد اين شورا بود که مفاهيم بلندي را فرياد مي زند و صدها خبرنگار جاسوس صف بياگانه با اميد کم رونق شدن آن مفاهيم به دنبال سوژه تبليغاتي است و اين بصيرت مردم،مصداق روشن بر آيه کريمه «فذکر ان الذکري تنفع المومنين» است.

در اين نامه آمده است:بدون شک حضور اقشار مردم در مراسم و مناسبت ها در پرتو هدايت ها و رهبري هاي هوشمندانه ي رهبر فرزانه انقلاب اسلامي و ياري و همکاري مستمر شما و ساير دستگاه ها بوده که بدينوسيله اينجانب بر خود فرض دانسته تا از زحمات و همکاري هاي ارزنده جنابعالي در جهت نيل به اهداف و آرمان هاي اين نهاد انقلابي تقدير و تشکر نموده و در ادامه حيات شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي، همچنان نيازمند اين ياري ها و حضور به موقع و با بصيرت و مشارکت فعال شما همراهان همدل و ياوران هميشگي مراسم و مناسبت هاي انقلابي مي باشيم.

در پايان نامه آمده است:توفيقات و تاييدات شما را تحت توجهات حضرت ولي عصر (عج) و رهبري هاي حکيمانه ولي امر مسلمين جهان حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي (مد ظله العالي) از خداوند قادر متعال خواستاريم.

 

تصاویر مرتبط