شنبه ۱۴۰۳/۰۴/۱۶

برگزاری کلاس خوشنویسی(خط تحریری) ویژه دانش‌آموزان در فرهنگسرا تخصصی خانواده

کلاس خوشنویسی(خط تحریری) و زیبانویسی با مداد و خودکار در رده‌های سنی کودک و نوجوان در فرهنگسرا تخصصی خانواده قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ کلاس خوشنویسی(خط تحریری) و زیبانویسی با مداد و خودکار در رده‌های سنی کودک و نوجوان در فرهنگسرا تخصصی خانواده قزوین برگزار می‌شود.

در این کلاس دانش‌آموزان، تکنیک‌های هنر خوشنویسی، شیوه صحیح نگه داشتن مداد یا خودکار در دست و روش درست نوشتن حروف و کلمات یاد می‌گیرند تا اثری زیبا و هنرمندانه خلق کنند.

کلاس آموزش خوشنویسی (خط تحریری) روزهای شنبه و چهارشنبه در دو گروه از ساعت ۱۱ الی ۱۲ و ۱۲:۳۰ تا ۱۳:۳۰ توسط مربی توانمند خانم آغاسی به کودکان و نوجوانان علاقمند به این رشته هنری آموزش داده می‌شود.

گفتنی است، هنر خوشنویسی در کهن شهر قزوین ریشه‌ای به قدمت فرهنگ، ادب و تمدن این شهر دارد لذا این شهر مینودری با بهره‌مندی از هنرمندان فرهیخته و پیشکسوت این حوزه به پایتخت خوشنویسی ایران شهره دارد.

فرهنگسرای تخصصی خانواده با برگزاری کلاس‌های خوشنویسی و زیبا نویسی سعی در احیای این هنر ارزشمند در میان کودکان و نوجوانان شهری دارد که با عنوان پایتخت خوشنویسی در کشور معرفی شده است.

اتمام پیام/

تصاویر مرتبط