شنبه ۱۳۹۵/۰۷/۰۳

محمدي،نماينده مردم قزوين در مجلس شواري اسلامي:

رويکرد سازمان فرهنگي شهرداري قزوين در برگزاري جشنواره‌ها قابل تقدير است

محمدي،نماينده مردم قزوين در مجلس شواري اسلامي و رئيس کميسيون اصل 90 گفت: رويکرد سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين در برگزاري جشنواره‌هاي مفرح و همراه با نوآوري و خلاقيت براي نوجوانان محله‌هاي قزوين قابل تقدير است.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛داوود محمدي در جشنواره برترين موشک زباله‌سوز که براي نخستين بار در کشور در سالن ورزشي الغدير قزوين برگزار شد،افزود: شور و اشتياق نوجوانان در اين جشنواره مثال زدني است و اميدوارم اينگونه برنامه‌ها با همت و تلاش قابل تقدير سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري در قزوين به طور مستمر ادامه داشته باشد.

وي اظهار کرد: برگزاري چنين جشنواره هايي با محوريت محلات قزوين آثار بسيار خوبي در بروز و ظهور نبوغ و خلاقيت جوانان دارد، در اين جشنواره شاهد بوديم که نوجوانان قزويني با استفاده مواد و ضايعات دوريختني موفق به طراحي و ساخت موشک هاي زباله سوز شده بودند.

محمدي از ديگر مزاياي برگزاري جشنواره هايي نظير موشک زباله سوز را ترويج سبک زندگي ايراني – اسلامي، سازگاري با زندگي اجتماعي، کسب مهارت هاي علمي و فني ذکر کرد.

نماينده مردم قزوين در مجلس شواري اسلامي تلاش براي شکوفايي استعدادهاي نوجوانان و جوانان را نياز مبرم جامعه امروز برشمرد و گفت: جشنواره برترين موشک زباله سوز فرصتي شد تا نوجوانان به عنوان آينده سازان کشور سازه هايي را بسازند و اين نشان مي دهد که شهرداري قزوين در فراهم آوردن شرايط مناسب براي بروز استعدادهاي نوجوانان موفق عمل کرده است.

 

بر اساس اين گزارش، اين جشنواره در مقطع سني نوجوانان و 2 رده دختران و پسران برگزار شد که تيم دانشمندان خلاق از محله مجاهد رتبه نخست را کسب کرد، تيم انديشمندان کوچک از محله مجاهد دوم و تيم موشک سلطان از محله‌آخوند رتبه سوم را به خود اختصاص داد و در پايان جوايزي به سه تيم نخست و دو تيم به دليل طراحي موشک زيبا اهدا شد.

 

 

تصاویر مرتبط