دوشنبه ۱۴۰۳/۰۵/۰۱

برگزاری آیین افتتاحیه "کارگاه توانمندسازی دختران نوجوان" در خانه موزه آیت‌الله ابوترابی

آیین افتتاحیه کارگاه توانمندسازی دختران نوجوان همزمان با شروع مراسمات عزاداری دهه ی دوم ماه محرم با همت خانه فرهنگ رز قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ آیین افتتاحیه کارگاه توانمندسازی دختران نوجوان همزمان با شروع مراسمات عزاداری دهه ی دوم ماه محرم با همت خانه فرهنگ رز قزوین برگزار شد.

در این آیین که با حضور جمعی از دختران و مادران "گروه بهترین خودت باش" در خانه موزه آيت الله ابوترابی واقع در خيابان شهدا (سپه) قزوين برگزار شد، برنامه‌های متنوعی به اجرا درآمد.

با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام شده "کارگاه توانمندسازی دختران نوجوان" از دوشنبه هفته جاری با محوریت موضوعات متنوع و مختلف متناسب با اقتضائات روز جامعه تشکیل خواهد شد.

مباحث انگیزشی، هویت بخشی، تقویت خودباوری و اعتماد به نفس در میان دختران نوجوان برای ارتقای توانمندی‌های فردی و اجتماعی از جمله موضوعاتی است که در این کارگاه توسط مربیان و مشاوران توانمند ارائه می‌شود.

گفتنی است؛ اجرای مراسم سخنرانی با محوریت معرفی بهتر مباحث قابل ارائه در کارگاه توانمندسازی دختران نوجوان همچنین اهمیت ترویج نهضت حسینی، نوحه خوانی، سینه‌زنی و پذیرایی از دیگر بخش‌های جانبی این مراسم بود.

اتمام پیام/

تصاویر مرتبط