جمعه ۱۳۹۱/۰۵/۰۶

راه اندازي کتابخانه ديجيتال در استان به همت سازمان فرهنگي ورزشي

مدير برنامه ريزي و توسعه سازمان فرهنگي ورزشي از راه اندازي کتابخانه ديجيتال در استان با هدف ترويج و اشاعه فرهنگ کتابخواني بين هم استاني ها خبر داد .

به گزارش روابط عمومي  سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين ؛  هاشم بابايي فرد ضمن بيان مطلب فوق تصريح کرد : بزرگترين مرجع تحقيقاتي و  مطالعاتي کشور ( کتابخانه ديجيتال ) در استان  قزوين با ظرفيت تعداد زيادي کتاب ، مقاله و مجله در زمينه هاي مختلف علمي ، فرهنگي ، ديني ، هنري ، سياسي ،  اقتصادي و پژوهشي  راه اندازي شد .

وي در رابطه با نحوه ي کار و عضويت در اين مرکز اينترنتي توضيح داد :  نحوه کار اين کتابخانه مانند يک سايت است ، هم استاني ها مي توانند با خريد يک کارت اعتباري ( سه ماه ، شش ماها و يکساله ) از منابع آن بهره ببرند .

بابايي فرد ادامه داد : در مرحله اول اين کارتها در مراکز فرهنگي ورزشي سازمان به فروش مي رسد و بعد از آن توسط عاملين فروش در سطح استان توزيع خواهد شد.

اين مسئول افزود : علاقمندان ميتوانند پس از تهيه کارت اعتباري با مراجعه به سايت www.docmax.ir نسبت به اخذ خدمات از سايت اقدام نمايند .

وي ياد آور شد : يکي از مزاياي ديگر بزرگترين سايت مرکز تحقيقاتي و مطالعاتي کشور اين است که مولفين و ناشرين مي توانند نسبت به معرفي و بارگزاري آثار خود اقدام کنند و در نتيجه با دانلود هريک از آثار آنها که از سوي کاربران صورت بگيرد مبلغي به حساب بانکي شان واريز مي شود .

مدير برنامه ريزي و توسعه سازمان فرهنگي ورزشي بابيان اينکه استان قزوين دومين استان بعد از البرز است که از اين مزيت بهرمند مي شود افزود : يکي از مزاياي مهم ديگر اين کتابخانه ديجيتال اين است که مطالب خود را به چندين زبان مختلف به کاربران عرضه مي نمايد .

تصاویر مرتبط