دوشنبه ۱۴۰۳/۰۵/۱۵

اجرای طرح "مانا" برای دختران نوجوان در خانه سلامت اجتماعی قزوین

طرح مانا( مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران) با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی ویژه نوجوانان برای گروه سنی ۱۳ الی ۱۸ سال در خانه سلامت اجتماعی هادی آباد قزوین اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ طرح مانا( مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران) با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی ویژه نوجوانان برای گروه سنی ۱۳ الی ۱۸ سال در خانه سلامت اجتماعی هادی آباد قزوین اجرا می شود.

ارتقای سطح توانمندی‌ های نوجوانان، افزایش مشارکت های گروهی و اجتماعی، تقویت مهارت های زندگی در برخورد با چالش‌ها و مشکلات، مسئولیت پذیری و یادگیری توان برقراری تعامل صحیح با دیگران از دیگر اهدافی است که با اجرای طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران دنبال می شود.

طرح مانا یکی از طرح‌های سازمان بهزیستی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و فردی نوجوانان است که توسط مرکز مشاوره پویندگان طریق مهر یاران در خانه سلامت اجتماعی قزوین در حال برگزاری می باشد.

بر اساس هماهنگی انجام شده قرار است تا این طرح به مدت یک ماه، روزهای یکشنبه و سه‌شنبه از ساعت ۱۱ الی ۱۳ ویژه دختران نوجوان منطقه هادی آباد قزوین برگزار شود.

گفتنی است؛ با توجه به جنگ نرم دشمن و همچنین حساس بودن دوران نوجوانی در طرح مانا تلاش می‌شود با برگزاری کلاس های مختلف ضمن بسترسازی برای شکوفایی استعدادهای نوجوانان، زمینه آگاه سازی و اطلاع رسانی بیشتر و تقویت ارزش ها و باورهای دینی فراهم شود.

اتمام پیام/

تصاویر مرتبط