شنبه ۱۴۰۳/۰۵/۲۰

برگزاری کلاس‌های خانه کودک در فرهنگسرا خانواده

فرهنگسرای تخصصی خانواده واقع در خیابان منتظری قزوین برای ارائه خدمات آموزشی و شهروندی به نونهالان اقدام به برگزاری کلاس‌های خانه کودک نموده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین، فرهنگسرای تخصصی خانواده واقع در خیابان منتظری قزوین برای ارائه خدمات آموزشی و شهروندی به نونهالان اقدام به برگزاری کلاس‌های خانه کودک نموده است.

در این کلاس‌ها در قالب بازی و سرگرمی و در فضایی جذاب و مفرح آموزش های مختلفی از قبیل آشنایی با رنگ‌ها و اشکال هندسی، ارتقای مهارت دست ورزی و پرورش خلاقیت و استعدادهای کودک با کمک خمیربازی و افزایش تمرکز کودکان با انواع بازی‌ها ارائه می شود.

کلاس‌های خانه کودک فرهنگسرای تخصصی خانواده با هدف ارتقای سلامت زیستی، روانی ‌و اجتماعی کودکان، آشنایی با ارزش های دینی و مذهبی، پرورش خلاقیت و شکوفایی استعدادهای کودکان در ابعاد مختلف همچنین آموزش مفاهیم شهروندی و آماده سازی کودکان جهت ورود به محیط آموزشی برگزار می‌شود.

گفتنی است، کلاس‌های خانه کودک فرهنگسرای تخصصی خانواده قزوین روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۹.۳۰ تا ۱۱.۳۰ و ۱۱.۳۰ الی ۱۳.۳۰ بعدازظهر دایر می‌باشد.

اتمام پیام/

تصاویر مرتبط