شنبه ۱۳۹۱/۰۶/۱۸

ظاهري، رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين:

براي تحول شهر قزوين بايد از کساني که فکر بنيادي دارند کمک گرفت

براي تحول اساسي در شهر قزوين بايد از کساني کمک بگيريم که فکر بنيادي دارند و برگزاري همايش تجليل از نخبگان يکي از اين اقدامات براي تحول شهر قزوين است.

 

رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين گفت: براي تحول اساسي در شهر قزوين بايد از کساني کمک بگيريم که فکر بنيادي دارند و برگزاري همايش تجليل از نخبگان يکي از اين اقدامات براي تحول شهر قزوين است.
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ عباس ظاهري در همايش تجليل از نخبگان و چهره‌هاي ماندگار با بيان اينکه بايد پيشينه تاريخي، فرهنگي و مذهبي شهر قزوين به خوبي در سطح ملي معرفي شود تا بتوانيم گردشگري را در اين شهر توسعه داد، افزود:
برگزاري هفته نکوداشت روز قزوين نقطه آغازي است که بتوانيم به رشد و تعالي عدالت اجتماعي در توسعه شهر ورود پيدا کنيم.
وي با بيان اينکه مشکلات و نواقص توسعه و پيشرفت شهر قزوين بايد مرتفع شود، بيان کرد: با نگاه اجمالي به وضع موجود شهر قزوين، بررسي عميق‌تر پتانسيل‌ها و ظرفيت‌هاي قزوين و شناساندن اين ظرفيت‌ها به اقشار مختلف جامعه مي‌تواند با را در توسعه شهر کمک کند.
ظاهري با بيان اينکه مي توان با معرفي پيشينه تاريخي شهر قزوين در اين همايش مي‌توان براي  توسعه اين شهر بيشتر قدم برداشت، بيان کرد: اقدامات مختلف و متنوعي براي بزرگداشت روز قزوين از جمله برگزاري همايش‌هاي تخصصي و همايش تجليل از نخبگان و چهره‌هاي ماندگار قزوين شده است و برگزاري اين همايش‌ها در رشد و پيشرفت شهر قزوين بسيار موثر خواهد بود.
رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين با بيان اينکه در سال‌هاي آينده براي برگزاري اين روز بايد برنامه هاي امسال را  آسيب‌شناسي کنيم، گفت: اميدواريم بتوانيم با تشکيل دبيرخانه دائمي روز قزوين برنامه هاي اين روز بررسي و آسيب‌شناسي شود.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط