یکشنبه ۱۴۰۳/۰۶/۲۵

عضو شورای شهر قزوین :

هفته فرهنگی بهترین فرصت برای معرفی شخصیت های استان قزوین است

فرج الله فصیحی رامندی عضو شورای شهر قزوین گفت:هفته فرهنگی با تدارک برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی بهترین فرصت برای معرفی ظرفیت ها و شخصیت های برجسته استان قزوین است.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری؛ به مناسبت هفته فرهنگی قزوین؛ از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین جشن بزرگ به افتخار قزوین با حضور هنرمندان و شهروندان در بوستان ملت قزوین برگزار شد.

در این جشن بزرگ با برپایی برنامه های متنوع نمایشی، سرود و بازیهای بومی و محلی هفته فرهنگی قزوین گرامی داشته شد.

فرج الله فصیحی رامندی عضو شورای شهر قزوین در این جشن اظهارداشت: همه ساله به مناسبت هفته فرهنگی قزوین در شهریور ماه برنامه های متنوعی پیش بینی شده و اجرا می شود که امسال به دلیل تقارن با ایام صفر و مناسبت های مذهبی چند روزی ان را با تاخیر برگزار کردیم.

وی بیان کرد: با رویکرد خوب شورای شهر برای افزایش نشاط و شادابی شهروندان این برنامه ها در قالبی های متنوعی تدارک دیده شده و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

فصیحی رامندی تصریح کرد: از سازمان فرهنگی شهرداری سپاسگزاریم که برنامه های خوبی را برای این ایام تدارک دیدند و انتخاب بوستان ملت که محل ارتاق مسافران است توانسته امکان استفاده مردم سایر نقاط کشور را که از قزوین عبور می کنند را نیز مهیا کند.

وی گفت: این روزها حال و هوای خوبی در شهر ایجاد شده و خوشحالیم که مسافران هم از برنامه های ما استفاده می کنند و می توانیم ظرفیت های گردشگری قزوین را به سایر مردم هم معرفی کنیم.

این مدیر شهری اضافه کرد: قزوین شخصیت های برجسته ای دارد که آشنایی با آنها مفید است و خوشحالیم که در هفته فرهنگی قزوین امکان معرفی شخصیتهایی مانند شهید رجایی، شهید بابایی، حسن پور و مرحوم ابوترابی و عالمان و ادیبان این شهر برای مردم مهیا شده است.

اتمام پیام/

تصاویر مرتبط