یکشنبه ۱۴۰۳/۰۷/۱۵

برگزاری هفتمین جلسه شورای اجتماعی استان در سال ۱۴٠۳

هفتمین جلسه شورای اجتماعی استان به ریاست عباس کاظمی معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استانداری قزوین و با حضور تعدادی از مدیران استانی و شهری در سالن کنفرانس استانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قزوین؛ هفتمین جلسه شورای اجتماعی استان به ریاست عباس کاظمی معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استانداری قزوین و با حضور تعدادی از مدیران استانی و شهری در سالن کنفرانس استانداری برگزار شد.

در این جلسه معاون استاندار قزوین اظهار داشت؛ طی سالهای اخیر، با افزایش حساسیت نسبت به موضوعات اجتماعی و همچنین حمایت‌های بیشتر از دستگاه‌هایی که در زمینه کنترل آسیب‌ها فعالیت می‌کنند، شاهد تحرکاتی مثبت هستیم. وی با تأکید بر اینکه آسیب‌های اجتماعی یکی از ابرچالش‌های کشور به شمار می‌رود، تصریح کرد: دلایل مختلفی برای افزایش آسیب‌های اجتماعی از جمله شرایط اقتصادی، بیکاری و مشکلات فرهنگی وجود دارد که باید به صورت جدی مورد توجه دستگاهای مختلف قرار گیرد، به عنوان مثال، خودکشی یکی از موضوعات نگران‌کننده‌ای است که باید بهزیستی، علوم پزشکی، آموزش و پرورش و وزارت کار و رفاه اجتماعی به طور مشترک به آن رسیدگی کنند. فلذا با وجود اینکه در حوزه‌هایی مانند نزاع و درگیری و مفاسد اجتماعی کاهش قابل توجهی مشاهده شده است، اما برخی آسیب‌های اجتماعی، به ویژه اعتیاد، هنوز نگران‌کننده هستند. ما باید در مدیریت این موارد دقت کنیم و از عوامل کاهنده سرعت و انگیزه غافل نشویم.

اتمام پیام/

تصاویر مرتبط