شنبه ۱۳۹۶/۰۶/۱۱

به مناسب ستاد نکوداشت هفته قزوين؛

بخش فروش اينترنتي موزه مردم شناسي قجر رونمايي شد

به مناسبت نکوداشت روز قزوين؛براي اولين بار در استان قزوين؛بخش فروش اينترنتي موزه مردم شناسي قجر رونمايي شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛محمدي،مدير موزه مردم شناسي حمام قجر در مراسم افتتاح بخش لرها و رونمايي از بخش فروش اينترنتي موزه مردم شناسي قجر افزود:گردشگران از هر نقطه از کشور مي توانند با مراجعه به سايت https://qajarmuseum.com بليط بازديد موزه مردم شناسي قجر را با 20 درصد تخفيف به صورت آنلاين تهيه کنند.

احمد محمدي اظهار کرد:سايت موزه مردم شناسي قجر با هدف تسهيل ارتباط بين موزه و بازديدکنندگان طراحي گرديده است که مراحل ابتدايي آن تقريبا به پايان رسيده و با گذشت مدت ? ماهه اي که براي فاز اوليه اين پروژه در نظر گرفته‌ايم موارد و امکانات ديگري به آن خواهيم افزود که مسلما بازخوردهاي بازديد کنندگان و همراهان حمام قجر به اجراي هرچه بهتر اين موضوع کمک خواهد نمود.

به گفته وي در مجموعه‌ موزه‌ حمام قجر از مدتها پيش نظر سنجي از بازديدکنندگان شروع شده است که شامل مواردي چون شهر مبداء، شيوه آشنايي و تعداد بناهاي بازديدي قبل از حمام قجر مي شود.

محمدي بيان اينکه??نفر نيروي اجرايي از جمله نگهبان پارکينگ به صورت دائمي در حال ارائه خدمات به گردشگران در موزه مردم شناسي حمام قجر هستند،گفت:اين رقم در ايام نوروز به 30 نفر مي رسد.

وي افزود:لباس‌هاي فرم مخصوص براي کارشناسان و راهنمايان گردشگري در نظر گرفته است و در هر قسمت از موزه حمام قجر يک راهنماي گردشگري قرار داديم و به گردشگران يک ويژه نامه پيام شهر و نقشه شهر قزوين و بروشور معرفي آثار تاريخي قزوين داده مي شود.

محمدي با اشاره به اينکه موزه مردم شناسي حمام قجر اولين مکاني است که گردشگران در شهر قزوين به آن مراجعه مي کنند، اظهار کرد: از اينجا گردشگران را به مکان‌هاي تاريخي ديگر شهر نيز هدايت و راهنمايي مي کنيم.