شنبه ۱۳۹۶/۰۶/۱۱

به مناسب ستاد نکوداشت هفته قزوين؛

مراسم رونمايي از پيراهن و سرود باشگاه کاسپين برگزار شد

به مناسبت نکوداشت روز قزوين؛ مراسم رونمايي از پيراهن و سرود باشگاه کاسپين همزمان با روز قزوين در سالن اجتماعات سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ عصارزاده،مديرعامل جديد باشگاه کاسپين در اين مراسم گفت:نخستين هدف ما در قالب هدف کوتاه مدت اصلاح ساختار و نحوه تيم داري در فوتبال قزوين است و هدف ميان مدت ما همان صعود به ليگ دو مي باشد.

محمدابراهيم عصارزاده افزود:در نهايت هم به دنبال تلاش براي شناسايي استعدادهاي فوتبال قزوين و معرفي آنها به تيم هاي مطرح کشوري و تيم ملي در قالب برنامه درازمدت هستيم.

وي اظهار کرد: به طور قطع فوتبال دوستان قزويني تنها با صعود کاسپين راضي خواهند شد و ما تمام تلاش خود را مي کنيم تا در يک برنامه ميان مدت اين مهم تحقق يابد.

عصارزاده از  شهرداري هاي استان به عنوان متوليان تيم کاسپين خواست تا حمايت هاي خود را از کاسپين دريغ نکنند تا شاهد راهيابي تيم کاسپين به ليگ يک باشيم..

حيثيت فوتبالي ام را براي کاسپين گذاشته ام

دقيقي،رهبر کادرفني کاسپين گفت:به خاطر عرق و تعصب به شهرم،حيثيت فوتبالي ام را براي کاسپين گذاشته ام تا اين تيم به ليگ يک صعود کند.

سعيد دقيقي افزود:به خاطر کاسپين و جوانان قزوين قيد پيشنهادات ليگ برتري ام را زدم تا در فصل پيش رو با قراردادن تجربياتم در اختيار اين باشگاه طلسم صعود به ليگ يک را بشکنيم.

وي اظهارکرد:امروزه فوتبال يک صنعت است و زماني که آلمان بر آرژانتين در جام جهاني غلبه کرد مرکل صدراعظم آلمان اعلام پيروزي کرد که اين نشان مي دهد فوتبال فراتر از يک ورزش است و در همه عرصه ها تاثيرگذار است .

مهاجم سابق تيم ملي ادامه داد:زماني که آمريکا را در جام جهاني شکست داديم مانند اين بود که اين کشور را در سياست هم از پيش رو برداشتيم که اين امر نشان مي دهد فوتبال ابزاري براي قدرت نمايي و در عين حال دوستي ميان کشور هاست.

دقيقي به حضور در راس کادرفني کاسپين اشاره و اضافه کرد:بدون چشمداشت مالي در خدمت اين تيم هستم و مي خواهم تجربياتم را در اختيار اين باشگاه قراردهم.

وي اظهاراميدواري کرد کاسپين امسال در سايه حمايت هاي مسئولان به ليگ يک صعود کند.

 

 

گفتني است، پخش کليپ، رونمايي از لباس باشگاه و اجراي حرکات با توپ از برنامه هاي اين آئين بود.