پنجشنبه ۱۳۹۶/۰۷/۰۶

به همت سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري قزوين:

آيين تجليل از ايثارگران شهرداري قزوين برگزار شد

به همت سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري قزوين،آيين تجليل از ايثارگران،جانبازان و فرزندان شهداي شهرداري قزوين برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري قزوين؛ سرهنگ آذربايجاني فرمانده تيپ سوم صاحب الامر(عج) در اين آيين افزود:براي امنيت کشور،امروز جوانان ما هزار کيلومتر دورتر از کشور در سوريه مي جنگند و اين مقاومت نشات گرفته از فرهنگ ايثار و شهادت است.

سرهنگ آذربايجاني افزود:به رغم گفته هاي عده اي که ادعا مي کنند امروز ديگر جوانان ما انقلابي نيستند، شاهديم که روحيه شهادت  در ميان نسل جوان حاکم است و نمونه بارز آن امثال شهيد حججي ها و .... است.

وي اظهار کرد:شهيد حججي امروز با شهادت و فداکاري خويش ابهت و اقتدار نظام جمهوري اسلامي ايران را به رخ جهانيان کشيد و امثال شهيد حججي ها در ايران فراوان است و به همين علت دشمن جرات تجاوز به اين کشور ندارد.

سرهنگ آذربايجاني اضافه کرد: دشمنان نظام جمهوري اسلامي تصور مي کردد با راه اندازي گروه اي به نام داعش مي تواند انقلاب اسلامي ايران را نابود کند و در ايران نا امني ايجاد نماييد ولي امروز جوانان کشور ما عرصه را به آنها تنگ کرده است.

وي در پايان به بيان خاطراتي در زمينه آزاد سازي خرمشهر و علت هاي جنگ در سوريه پرداخت.