یکشنبه ۱۳۹۶/۰۷/۲۳

حجت الاسلام قجر، رئيس ستاد اقامه نماز شهرداري قزوين:

مسابقه کتابخواني نماز ويژه کارکنان شهرداري قزوين و سازمان هاي تابعه برگزار شد

حجت الاسلام قجر، رئيس ستاد اقامه نماز شهرداري قزوين گفت:مسابقه کتابخواني نماز ويژه کارکنان شهرداري قزوين و سازمان هاي تابعه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي،اجتماعي و ورزشي شهرداري قزوين؛ حجت الاسلام عبادالله قجر افزود: 325 نفر در اين مسابقه کتابخواني شرکت کردند که به 35 نفر از نفرات برگزيده شدند که به آنان جوايزي اهدا خواهد شد.

وي اظهار کرد: منبع اين مسابقه کتاب «اسرار نماز » به نويسندگي علي محمد باقي به صورت رايگان در اختيار کارکنان شهرداري قزوين و سازمان هاي تابعه قرار گرفت و اين مسابقه مهرماه سال‌جاري به صورت الکترونيکي برگزار شد که تاثير بسزايي در کاهش هزينه هاي برگزاري اين مسابقه داشت.

حجت الاسلام قجر خاطرنشان کرد: مسابقه کتابخواني يکي از شاخص هاي ارزيابي براي اعزام 50نفر از کارکنان شهرداري قزوين و سازمان هاي تابعه به مشهد مقدس و کربلاي معلي در طول سال جاري است.

وي آشنايي هرچه بيشتر با احکام، فضايل و اهميت نماز، ترويج فرهنگ اقامه به موقع نماز و انس با اين فريضه ديني را از جمله اهداف برگزاري اين مسابقه برشمرد.

اقامه نماز جماعت در 8 بوستان شهر قزوين

حجت الاسلام قجر،رئيس ستاد اقامه نماز شهرداري قزوين گفت: نماز جماعت مغرب و عشا در هشت بوستان شهر قزوين در فصل تابستان برگزار شد.

وي اظهار کرد: بوستان‌هاي نرگس (بانوان)، باراجين(فدک)، پامچال «شهرک مينودر»، ارکيده «واقع در چهارصد دستگاه»، پونک،لاله «جانبازان»، ملاخليلا «بلوار جمهوري اسلامي» و ميرداماد  بوستان‌هايي بودند که با همکاري اداره کل تبليغات اسلامي استان قزوين،موسسه گروه تبليغي آينه ظهور،بسيج سپاه ناحيه قزوين، جمعي از هيات مذهبي و شهرداري قزوين در آن‌ها نماز مغرب و عشا برپا شد.

حجت الاسلام قجر افزود: همچنين در اين بوستان‌ها نماز جماعت مغرب و عشا در طول سه ماه تابستان به طور منظم و سروقت برگزار و به سؤالات شرعي نمازگزاران هم پاسخ داده شد و شبهات آنان در اين موارد برطرف شد.

رئيس ستاد اقامه نماز شهرداري قزوين هدف از اين اقدام را ترويج فرهنگ نماز اول وقت به صورت جماعت در جامعه برشمرد.

قجر همچنين دليل انتخاب بوستان‌هاي ياد شده را فقدان مسجد در محله‌هايي که اين پارک‌ها واقع شدند، اعلام کرد و گفت: با توجه به اينکه در سال قبل استقبال خوبي از اين طرح شد امسال با کمي تغيير در انتخاب پارک‌ها دوباره اين طرح اجرا شد.

پايان پيام