دوشنبه ۱۳۹۶/۰۷/۲۴

آراسته، رئيس دانشگاه جامع علمي کاربردي استان قزوين:

مرکز آموزش علمي کاربردي شهرداري قزوين به زودي به جمع مراکز بين المللي خواهد پيوست

آراسته، رئيس دانشگاه جامع علمي کاربردي استان قزوين گفت: مرکز آموزش علمي کاربردي شهرداري قزوين يکي از مراکز نمونه علمي کاربردي در استان قزوين است که به زودي به جمع مراکز بين‌المللي علمي کاربردي خواهد پيوست.

به گزارش روابط عمومي مرکز آموزشي علمي کاربردي شهرداري قزوين؛ پيمان دانشکار آراسته در مراسم جشن ورود دانشجويان مرکز آموزشي علمي کاربردي شهرداري و تقدير از اساتيد برتر و دانشجويان برگزيده که در سالن اجتماعات اين مرکز برگزار شد،افزود: دانشجوي انقلابي فردي مطالبه گر در حوزه هاي مختلف سياسي، فرهنگي، اجتماعي، اقتصادي و ... است که ضمن کسب علم و دانش با مطالبه گري به موقع در مسير توسعه و اعتلاي کشور گام برمي دارد.

وي بيان کرد:مديريت مرکز جامع علمي کاربردي استان قزوين در تلاش است با بهره گيري از تجارب 25 سال تلاش خود در جهت ارتقاي سطح آموزش هاي مهارت و فرهنگ سازي آن گام بردارد و اين ارتقا بخشي نيازمند همياري و همکاري تمامي اعضاي ستادي،واحد هاي استاني،روساي مراکز عالي علمي و کاربردي، مدرسان و دانشجويان است.

آراسته افزود:بزرگترين چالش اجتماعي و اقتصادي کشور اکنون موضوع اشتغال است که رفع اين معضل نيازمند تربيت نيروها ماهر و کارآمد است.

وي اضافه کرد:در دانشگاه جامع علمي کاربردي با مهارت آموزي و تربيت نيروي متخصص در تلاش هستيم تا نيازهاي جامعه را در حوزه اشتغال رفع کنيم و اساس آموزش هاي اين دانشگاه کاملا با بازار کار مرتبط است.

آراسته افزود:ما مفتخر به اين هستيم که تنها نظام آموزش عالي در کشور هستيم که دانش و مهارت را به دانشجويان آموزش مي دهيم، به طور قطع اگر مدرسان، دانشجويان و روساي مراکز علمي و کاربردي به تعهداتشان عمل کنند شاهد ورود افرادي متبحر و با مهارت به بازار کار و رفع معضل اشتغال خواهيم بود.

آراسته از دانشجويان خواست با کسب مهارت، کارآفرين نيز باشند و اظهار اميدواري کرد: مدرسان در اين مسير دانشجويان و روساي مراکز آموزش علمي کاربردي را حمايت کنند.
وي با بيان اين مطلب که مرکز آموزش علمي کاربردي نزديکترين نظام آموزشي به آنچه که مطالبات مقام رهبري است،مي باشد،بنابراين بايد دست به دست بدهيم تا مطالبات ايشان در شهر قزوين را تحقق ببخشيم.

پايان پيام