دوشنبه ۱۳۹۶/۰۷/۲۴

حق‌شناس، عضو شوراي اسلامي شهر قزوين مطرح کرد؛

حمايت شهرداري قزوين از پايان نامه‌هاي دانشجويان مرکز علمي کاربردي در حوزه مديريت شهري

محسن حق شناس، عضو شوراي شهر قزوين گفت: اگر خواهان دستيابي به قله هاي پيشرفت در سطح بين المللي هستيم بايد علم و مهارت را توامان بياموزيم.

به گزارش روابط عمومي مرکز آموزشي علمي کاربردي شهرداري قزوين؛ محسن حق شناس در مراسم جشن ورود دانشجويان مرکز آموزشي علمي کاربردي شهرداري و تقدير از اساتيد و دانشجويان برگزيده که در سالن اجتماعات اين مرکز برگزار شد،به مطالبات مقام معظم رهبري در سفرشان به شهر قزوين اشاره کرد و گفت:دانشجو بايد مطالبه گر باشد و شاه کدها را از فرمايشات ايشان دريافت و در جهت مطالبه آن‎ها و رفع دغدغه‌هاي ايشان گام بردارد.

وي با بيان اين مطلب که يکي از مطالبات مقام معظم رهبري رفع مشکل آب شهر قزوين، دشت قزوين و باغستان هاي اين شهر بود که متاسفانه تحقق نيافته است، اميدواريم شما دانشجويان با مطالبه اين معضلات در جهت رفع اين مشکلات گام برداريد.

وي در ادامه خاطرنشان کرد: شوراي پنجم از همه پايان نامه ها در حوزه مديريت شهري حمايت مي کند که اميدواريم با حمايت از طرح هاي دانشجويان شاهد تبديل ايده هاي آنان به اميد و ثروت در شهر قزوين باشيم و گره‌اي از گره‌هاي معضلات اجتماعي و اقتصادي شهر باز شود.

پايان پيام