چهارشنبه ۱۳۹۶/۰۹/۰۱

درافشاني، سرپرست سازمان فرهنگي و ورزشي شهرداري قزوين تشريح کرد؛

تشريح برنامه هاي هفته کتاب مراکز سازمان فرهنگي و ورزشي شهرداري قزوين

محمد درافشاني، سرپرست سازمان فرهنگي،اجتماعي و ورزشي شهرداري قزوين برنامه‌هاي هفته کتاب و کتابخواني امسال را تشريح کرد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ محمد درافشاني افزود: به مناسبت هفته کتاب و کتابخواني آئين «طرح دوستي با كتاب» ويژه کودکان با هدف آشنايي آنان با اهميت و فوائد خواندن کتاب در فرهنگسرا بانو حضرت زهرا (س) اين سازمان برگزار شد.

وي ساخت کاردستي کتاب توسط کودکان و اهداء جوايز به نفرات برگزيده،برپايي نمايشگاه تازه هاي کتاب،عضو گيري رايگان و تقدير از کتابخوانان برتر کتابخانه بانو حضرت زهرا (س) و خانواده هاي آن را از ديگر برنامه هاي هفته کتاب و کتابخواني برشمرد که توسط فرهنگسرا بانو حضرت زهرا (س) برگزار شد.

درافشاني اضافه کرد: برپايي نمايشگاه کتاب، عضوگيري رايگان و برگزاري مسابقه نقاشي با موضوع کتاب در کتابخانه انديشه و بازديد کودکان دبستاني از جمله برنامه هاي کتابخانه انديشه سازمان فرهنگي،اجتماعي و ورزشي شهرداري قزوين به مناسبت هفته کتاب و کتابخواني بود.

اين مسوول افزود: به مناسبت هفته کتاب و کتابخواني مسابقه داستان نويسي «نويسندگان کوچک» از سوي خانه فرهنگ محمديه سازمان فرهنگي،اجتماعي و ورزشي شهرداري قزوين برگزار شد که 500 نفر در اين مسابقه شرکت کردند که به نفرات برگزيده جوايز نفيسي اهدا خواهد شد.

درافشاني برگزاري نمايشگاه کتاب، مسابقه داستان نويسي و کتابخواني، تقدير از کتابخوانان برتر، عضو گيري رايگان توسط کتابخانه هاي محمديه و شهد نواب صفوي  و بازديد دانش آموزان از اين کتابخانه ها را از ديگر برنامه هاي هفته کتاب و کتاب خوابي برشمرد که با استقبال خوب کودکان و نوجوانان مواجه شد.

وي افزود: همچنين به مناسبت هفته کتاب و کتابخواني از اهدا کنندگان کتاب و پيشکسوتان کتابدار سازمان فرهنگي،اجتماعي و ورزشي شهرداري قزوين و کتابداران کتابخانه هاي اين سازمان به مناسبت تقدير به عمل آمد.

پايان پيام