جمعه ۱۳۹۶/۰۹/۱۰

به همت پايگاه مقاومت بسيج سازمان فرهنگي،اجتماعي و ورزشي شهرداري؛

همايش «سبک زندگي» ويژه کارمندان شهرداري قزوين برگزار شد

به همت پايگاه مقاومت بسيج سازمان فرهنگي،اجتماعي و ورزشي شهرداري با مشارکت پايگاه هاي بسيج سازمان هاي پسماند،فضاي سبز و پارک ها و پايانه هاي مسافربري شهرداري قزوين،کارگاه «سبک زندگي» ويژه کارمندان شهرداري قزوين برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي،اجتماعي و ورزشي شهرداري قزوين؛دکتر مهدي طباطبايي،استاد دانشگاه در اين کارگاه آموزشي گفت:نهاد خانواده نقش بسزايي در حفظ و  ارتقاء بهداشت روان جامعه دارد،لذا براي ارتقاء سلامت جامعه و تحکيم بنيان خانواده بايد به ارزش و اهميت مهارت هاي زندگي توجه ويژه اي داشت.

دکتر طباطبايي افزود:داشتن جامعه اي پويا نيازمند نيروي انساني سالم است و مقدمه آن پرورش فرزنداني مي باشد که آرامش و رضايت از زندگي در بين افراد خانواده وجود داشته باشد.

وي در ادامه اظهارکرد:احترام، عاملي به منظور تحکيم روابط زناشويي است و روابط زناشويي سالم و موفق منجر به ثبات و استحکام بنيان خانواده مي شود.

دکتر طباطبايي خاطرنشان کرد:تکريم،تمکين و تقدير از مردان سه تاي طلايي است که زنان با رعايت آن مي توانند محبت همسران خود را جلب کنند و ستون هاي بنيان خانواده شان را مستحکم تر کنند.

وي افزود:مورد توجه و اهميت قرار دادن،تامين و تاييد کردن همسران سه تاي طلايي است که مردان با رعايت آنها مي توانند آرامش و صميمت را در خانواده ايجاد کنند.

دکتر طباطبايي اضافه کرد:بناي خانواده، بر پايه محبت استوار است،با صميمت و دوستي، بسياري از کمبودها جبران مي شود و بدون آن بسياري از خصوصيات پسنديده طرفين درک نمي شود.

 

 

تصاویر مرتبط