سه‌شنبه ۱۳۹۶/۰۵/۱۰

بيدخام، سرپرست امور اجتماعي و فرهنگي استانداري قزوين:

اقدامات خوبي براي توسعه شهر قزوين از سوي مديريت شهري صورت گرفته است

مريم بيدخام، مديرکل امور بانوان و خانواده و سرپرست امور اجتماعي و فرهنگي استانداري قزوين گفت:در 8 سال گذشته اقدامات خوبي براي توسعه شهر قزوين از سوي مديريت شهري قزوين صورت گرفته است.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ بيدخام در بازديد از جشنواره بزرگ سرگرمي و اوقات فراغت و غرفه‌هاي نمايشگاه دستاوردها و عملکرد مديريت شهري قزوين افزود: برگزاري نمايشگاه دستاوردها و عملکرد مديريت شهري قزوين از سوي شهرداري قزوين اقدامي قابل تحسين است چراکه همه خدمات و اقدامات شهرداري قزوين به شهروندان اطلاع رساني مي‌شود.

وي بيان کرد: برگزاري اين نمايشگاه بسيار عالي بود چراکه به راحتي مي‌توان خدمات شهر را در اين مکان ديد.

بيدخام آموزش زندگي شهرنشيني به کودکان را از اقدامات جذاب در اين جشنواره عنوان کرد و گفت: اطلاع رساني به شهروندان از آخرين اقدامات و عملکرد مديريت شهري قابل تحسين است.

مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري قزوين گفت: شهر قزوين اکنون به يک شهر توريستي تبديل شده است و ديگر يک شهر گذري محسوب نمي‌شود و گردشگران در اين شهر به دليل جذابيت‌هاي ايجاد شده از سوي مديريت شهري قزوين در زمينه‌ زيبايي‌هاي بصري،  فضاسازي‌هاي جذاب، مرمت آثار تاريخي شاخص و فضاهاي تفريحي در اين شهر اسکان پيدا مي‌کنند.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط