سه‌شنبه ۱۳۹۶/۰۵/۱۰

چگيني، عضو شوراي اسلامي شهر قزوين:

اقدامات مثبت هشت سال اخير شهرداري در طول تاريخ شهر قزوين تکرار نخواهد شد

چگيني، عضو شوراي شهر قزوين گفت: اقدامات مثبت هشت سال اخير شهرداري قزوين در طول تاريخ شهر قزوين تکرار نخواهد شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛احد چگيني در جريان بازديد از بزرگترين جشنواره سرگرمي و اوقات فراغت و نمايشگاه دستاوردها و عملکرد مجموعه مديريت شهري با تقدير از زحمات شهرداري قزوين در طول هشت سال گذشته به ويژه مهندس نصرتي،شهرداري قزوين افزود:اقدامات گسترده و ارزنده شهرداري در قالب اين نمايشگاه کوچک نمي گنجد.

وي اظهار کرد:به نظر مي رسد که اين فعاليت ها و اقدامات مثبت در تاريخ شهر قزوين تکرار نخواهد شد و اين موفقيت ها حاصل همکاري و تعامل خوب شهرداري و شوراي شهر  قزوين مي باشد و خوشبختانه شهرداري و شورا همواره با تمام قوا در عرصه خدمت رساني به شهروندان در عرصه تلاش حضور داشتند.

چگيني افزود:شهر قزوين امروز نسبت به هشت سال گذشته بسيار متحول شده و اين مهم در سايه بهره گيري از نيروهاي متخصص و همکاري و همدلي شهرداري و شورا محقق گرديده است.

چگيني در ادامه خاطرنشان کرد:اين نمايشگاه بايد خيلي زودتر و به طور مستمر و  سالانه برگزار مي شد تا مردم در جريان تلاش هاي خوب و اقدامات شهرداري قزوين قرار مي گرفتند.

به گفته وي برخي دستگاه ها کارهاي بسيار کوچک و اندک خود را در سطح وسيعي اطلاع رساني مي کنند، ولي متاسفانه اقدامات بسيار گسترده شهرداري به دليل عدم اطلاع رساني مناسبت بروز و ظهور بيروني نداشته است و اين جاي بسي تاسف دارد.

اين عضو شوراي شهر افزود:به دليل گستردگي اقدامات شهرداري عملکرد هر يک از سازمان ها و معاونت هاي شهرداري نيازمند يک نمايشگاه تخصصي جداگانه مي باشد تا مردم در جريان کامل امور و اقدامات مجموعه مديريت شهرداري قرار بگيرند.

وي اظهار کرد:اميدواريم در آينده نيز در سايه همدلي و همکاري شهرداري قزوين با دستگاه هاي اجرايي و شوراي شهر آنچه که در شان شهروندان قزويني در اختيارشان قرار بگيرد.