سه‌شنبه ۱۳۹۶/۰۵/۱۰

داوودي، عضو شوراي شهر قزوين:

عملکرد شهرداري قزوين در حوزه ترافيک، حمل و نقل شهري مثبت است

داوودي،رئيس کمسيون ترافيک شوراي شهر قزوين گفت:عملکرد شهرداري قزوين در حوزه ترافيک، و حمل و نقل شهري مثبت است.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛داوودي در جريان بازديد از بزرگترين جشنواره سرگرمي و اوقات فراغت و نمايشگاه دستاوردها و عملکرد مجموعه مديريت شهري که در بوستان بانوان قزوين برپا مي باشد،افزود:در طول سال هاي اخير عملکرد شهرداري در بخش بهبود عبور و مرور با احداث پل ها، تقاطع ها،ميادين و خريد اتوبوس هاي جديد خوب بوده است و نسبت به دوره هاي قبلي موفق عمل کرده است.

شهرداري در حوزه فرهنگ نسبت به سازمان هاي متولي موفق تر بوده است

وي در ادامه خاطرنشان کرد: شهرداري قزوين متولي امور فرهنگي در شهر نيست و در کنار ساير دستگاه هاي متولي فرهنگ بايد به ترويج فرهنگ شهروندي و حقوق شهروندي بپردازند ولي با توجه به عملکرد شهرداري قزوين به نظر مي رسد شهرداري در حوزه فرهنگ نسبت به سازمان هاي متولي حوزه فرهنگ موفق تر عمل کرده است.

داووي در ادامه خاطرنشان کرد: برپايي چنين نمايشگاه هايي بسيار خوب است ولي اي کاش به طور مستمر و سالانه برگزار مي شد تا مردم در جريان اقدامات شهرداري قرار مي گرفتند.

وي يکي از اقدامات ارزنده شهرداري قزوين را احداث بوستان فدک ذکر کرد که در نظيرش کمتر در کشور وجود دارد.

داوودي پيشنهاد کرد شهرداري احداث بوستان هاي جيبي در سطح شهر را در دستور کار خود قرار دهد،البته چندين بوستان راه اندازي شده است ولي تعداد اين بوستان ها کم است و براي رفاه حال بيشتر شهروندان بايد در محلات مختلف شهر قزوين اين بوستان ها احداث شوند.

اين عضو شوراي شهر افزود:مساله مهم ديگر ترويج فرهنگ دوچرخه سواري در شهر قزوين است، در اين راستا 30 کيلومتر مسير دوچرخه سواري از تقاطع نخبگان (دانشگاه آزاد اسلامي قزوين) به سمت باراجين احداث شده است و بزودي نيز  به همت شهرداري و شوراي شهر ايستگاه هاي دوچرخه اشتراکي ر سطح شهر اجرايي خواهد شد.

وي در در پايان با قدرداني از شهرداري قزوين،گفت:اجراي طرح پياده راه در خيابان خيابان و فرهنگ سازي آن در  ميان مردم و کسبه؛ لحاظ طرح هاي تشويقي براي شهرونداني که زباله هاي تر و خشک را در مبدا جدا مي کنند و .... از اقداماتي است که بايد در راستاي ترويج فرهنگ شهروندي در دستور کار شهرداري قرار گيرد.