سه‌شنبه ۱۳۹۶/۰۵/۱۰

وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي قزوين:

جشنواره بزرگ سرگرمي و اوقات فراغت در بوستان بانوان قزوين به طور رسمي آغاز به کار کرد

سعيد وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين گفت: همزمان با دهه کرامت جشنواره بزرگ سرگرمي و اوقات فراغت و نمايشگاه دستاوردها و عملکرد مجموعه مديريت شهري با حضور مسوولان استاني و شهري در بوستان بانوان قزوين به طور رسمي آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين،سعيد وزيري با اعلام اين خبر افزود:اين جشنواره در راستاي غني سازي اوقات فراغت شهروندان به ويژه کودکان و نوجوانان جشنواره بزرگ سرگرمي و اوقات فراغت در بوستان بانوان قزوين از 7 تا 13 مرداد ماه سال جاري از ساعت 18 تا 23 شب در بوستان بانوان برگزار مي شود.

وي اظهار کرد:بيش از 40 برنامه جهت اجرا در جشنواره بزرگ  سرگرمي و اوقات فراغت پيش بيني شده است که شامل فعاليت هاي علمي،فرهنگي و ورزشي براي کودکان و نوجوانان پيش بيني شده است.

وزيري نژاد اضافه کرد: «مسابقه سريعترين قوي ترين چابک ترين نوجوان شهر»،«استوک بال»،«بيلبارد با پا»،«هديس» (پينگ پنگ با سر ترکيبي از فوتبال و تنيس روي ميز)،اولين مسابقات سنگ،کاغذ و قيچي، اسکيت، دوچرخه،ايروبيک مدرن،همايش ورزش مادران و دختران و پدران و پسران، واليبال خانواده با توپ فوق بزرگ،همايش سه چرخه سوراي،مسابقات فوتبال دستي،طناب کشي آقايان و بانوان،هزار تو و توپ،شوت بال،تنيس روي ميز راکت بزرگ،بوکس دست گنده و بدمينتون از برنامه هاي در نظر گرفته شده در جشنواره بزرگ سرگرمي و اوقات فراغت خواهد بود.

وي خاطرنشان کرد:اجراي جنگ هاي علمي از ديگر برنامه هاي پيش بيني شده در اين جشنواره است که شامل اجراي آزمايش هاي علمي جذاب روي سن نظير رصد آسمان،راه رفتن روي صفحه ميخي، توليدي ابر و... مي باشد.

برپايي غرفه بازي هاي فکري توسط مراکز آموزش سازمان فرهنگي ورزشي شامل غرفه هاي خلاقيت،نقاشي،رباتيک،بازي هاي حرکتي در حوزه کودکان و نوجوانان،مسابقات موشک کاغذي و دومينو از ديگر برنامه هاي پيش رو خواهد بود.

وزيري نژاد خاطرنشان کرد:اجراي جنگ هاي شبانگاهي و برنامه هاي شاد متناسب با ايام مبارک دهه کرامت با حضور هنرمندان استان قزوين از ديگر برنامه هاي اين جشنواره مي باشد که ساعت 21:30 شب  اجرا مي گردد.

وي افزود:همچنين در کنار برگزاري جشنواره بزرگ سرگرمي و اوقات فراغت،نمايشگاه دستاوردها و عملکرد مجموعه مديريت شهري با مشارکت تمامي معاونت ها و سازمان هاي تابعه شهرداري قزوين برپا مي شود که از تمامي شهروندات دعوت مي کنيم ضمن بازديد از نزديک با مديران شهرداري به گفتگو بنشينند و نقطه نظرات و ايده هاي خود را به شکل مستقيم مطرح کنند.

 

تصاویر مرتبط