جمعه ۱۳۹۶/۰۵/۰۶

وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين:

توسعه مراكز فرهنگي و اجتماعي بسترساز ارتقاي زندگي شهري است

سعيد وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين گفت:توسعه مراكز فرهنگي بستر ساز ارتقاي زندگي شهري است و نقش بسزايي در پويايي فرهنگي دارد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛سعيد وزيري نژاد در ويژه برنامه ميلاد حضرت معصومه (س) و تقدير از هنرجويان برتر خانه فرهنگ محمديه که در سالن اجتماعات اداره کل تبليغات اسلامي استان قزوين برگزار شد، افزود:توسعه فضاهاي فرهنگي ورزشي و برقراري عدالت اجتماعي در حوزه دسترسي عموم مردم به مراکز فرهنگي براي غني سازي اوقات فراغت شهروندان شهر يکي از سياست هاي محوري سازمان متناسب با چشم انداز پنج ساله شهرداري قزوين است.

وي اظهار کرد: اکنون بيش از 50 مرکز فرهنگي - ورزشي در شهر قزوين مشغول خدمات رساني به شهروندان مي باشند،اصلي ترين محور آموزش در اين مراکز آموزش مباحث شهروندي در حوزه هاي فرهنگ آپارتمان نشيني،حفاظت از محيط زيست،ترويج فرهنگ تفکيک زباله از مبداء، ترافيک و ديگر مباحث است و علاوه بر اين ها  دوره آموزش هنري، فني و حرفه اي، بهداشت، سلامت، مشاوره فردي و خانوادگي و ... برگزار مي شود.

وزيري نژاد خاطرنشان کرد:سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين با ارتقاي سطح مهارت زندگي شهروندان همواره تلاش کرده است تا تاثير عميقي را در حوزه آموزش هاي شهروندي و فرهنگي در بين شهروندان ايفا کند.

وي با بيان اين مطلب که براي شهر قزوين آينده خوبي پيش بيني مي کنيم،گفت:مسير توسعه با همکاري شهروندان کوتاه تر مي شود، مردم بايد شهر را از خودشان بدانند،از نظر فرهنگي شهر خوب و مطلوب علاوه بر مديريت شهري كارآمد نيازمند داشتن شهرونداني است که شهر را از خودشان بدانند و جهت توسعه آن تلاش کنند.

پايان پيام