دوشنبه ۱۳۹۷/۰۲/۰۳

داودي،رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين:

آژانس ويژه جانبازان در قزوين راه اندازي مي شود

داودي،رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين گفت:به منظور خدمت رساني مناسب به جانبازان بزودي آزانس ويژه جانبازان در شهر قزوين راه اندازي مي شود.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي،اجتماعي و ورزشي شهرداري قزوين؛حکمت الله داودي در آيين تجليل از جانبازان قطع نخاعي،خانواده شهداي مدافعان حرم و جانبازان شهرداري قزوين که با حضور صفري شهردار،رئيس و اعضاي شوراي شهر،مديران استاني و شهري برگزار شد،افزود:در هشت سال جنگ تحميلي شرايط سختي را سپري کرديم و توانستيم با لطف الهي، ايمان به خدا، هدايت امام راحل و ايستادگي رزمندگان، خون شهدا و ايثار جانبازان به پيروزي برسيم.

وي اظهار کرد: بايد قدردان شهدا و جانبازان باشيم که با ايثارگري هاي خود مقابل دشمنان به حفظ انقلاب و نظام جمهوري اسلامي کمک کردند.

رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين افزود: اين مراسم با هدف تجليل از مقام جانبازان و پاسداشت رشادت هاي آنان و هچنين تکريم از شهداي مدافع حرم برگزار شد.

مناسب سازي معابر در شهر قزوين در اولويت است

داودي در ادامه افزود:مناسب سازي معابر شهري براي تردد آسان جانبازان و معلولان از اولويت هاي اعضاي شوراي شهر و شهردار است و امسال اعتبارات خوبي براي خدمت رساني در اين زمينه پيش بيني شده است.

وي بيان کرد: راه اندازي آژانس ويژه جانبازان به زودي انجام مي شود و اين طرح مي تواند بخشي از نيازهاي جانبازان را برطرف کند.

رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين اضافه کرد:همه وظيفه داريم در حد توان و امکانات براي تامين نيازهاي جانبازان همت کنيم و شوراي پنجم در قزوين عزم جدي دارد تا به مشکلات اين گروه رسيدگي کند.

در پايان مراسم از جانبازان قطع نخاعي شهر قزوين،خانواده شهداي مدافعان حرم و جانبازان شهرداري تجليل شد.

پايان پيام

تصاویر مرتبط