جمعه ۱۳۹۱/۰۹/۰۳

سرپرست مراکز آموزشي سازمان فرهنگي ورزشي تاکيد کرد:

نگارخانه فرهنگسراي بانو بهترين فضا براي به نمايش گذاشتن آثار فاخر هنرمندان

نگارخانه ي فرهنگسراي بانو حضرت زهرا(س) فرصت مناسبي را براي هزينه کردن نيم درصد بودجه هاي عمراني دستگاه هاي اجرايي استان در قالب خريد و به نمايش گذاشتن آثار فاخر‏ هنرمندان فراهم کرده است.

 به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ حميد نيرومند با بيان اين مطلب اظهار کرد:نگارخانه ي فرهنگسراي بانو حضرت زهرا(س) در طبقه زيرين اين فرهنگسرا واقع در بلوار امام (ره) نبش بوستان هشت بهشت واقع شده‏  و مساحتي حدود 250 متر مربع و داراي ظرفيت نمايش بين 50 تا 80 اثر هنري مي باشد.

نيرومند خاطر نشان کرد: در اين نگارخانه بهترين سيستم نورپردازي تعبيه شده که از اين حيث جزو بهترين نگارخانه ها در کشور است همچنين با توجه به اينکه در محوطه خود به بوستان زيباي هشت بهشت دسترسي دارد يکي از بهترين نمونه هاي فضاي نگار خانه اي است که در استان هاي همجوار ديده مي شود.

وي افزود: سيستم گرمايشي وسرمايشي‏ً‏ٍِ و تهويه و تزئينات داخلي وغيره دربهترين حد ممکن درآن تعبيه گرديده است که ان شاء الله در آينده شاهد ارائه آثار ارزشمند هنرمندان شهرمان درآن خواهيم بود.

مدير فرهنگسراي بانو حضرت زهرا(س) ادامه داد: همانطور که تجربه نشان داده است مديريت نگارخانه يک امر کاملا تخصصي وحرفه اي است و لازم است تا در اين زمينه مثل ساير امور فرهنگي ظرافت هاي بسيار زيادي در نظر گرفته شود تا نمايشگاهي با آداب خاص خودش برگزار شود که در آن شأن هنرمند و بازديد کنندگان و برگزار کننده حفظ شود و مخاطبين درآن فضا احساس احترام ومنزلت کنند .

نيرومند اضافه کرد: تمام برنامه ريزي ها به اين منظور انجام مي شود که پيام آثار ارائه شده تاثير زيادي بر بازديد کنندگان نمايشگاه بگذارد.

 وي با تاکيد بر اينکه برنامه ريزي براي اداره نگارخانه بايد به گونه اي باشد تا در درازمدت خدمات خوبي به مخاطبين ارائه شود گفت: به همين منظور با حمايت هاي مدير عامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين در نظر داريم تا در فصول شروع کار نگارخانه با حمايت همه جانبه از بخش خصوصي مقدمات کار يعني تهيه بانک اطلاعاتي مخاطبين هنرمندان وغيره را تکميل کنيم و نيز با تهيه تجهيزات لازم از جمله رايانه و ساير امکانات اداري وتزئيناتي، غناي سخت افزاري نگارخانه را نيز تکميل نماييم.

سرپرست مراکز فرهنگي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين در پايان بيان کرد: بديهي است استقبال هنرمندان و مخاطبين خريد آثار هنري اين مکان را به مرکزي تبديل خواهد نمود تا دستگاه هاي اجرايي استان نيز نيم درصد بودجه هاي عمراني خود را به بهترين شکل براي تهيه آثار هنري فاخر هزينه کنند وسهمي در رشد و بالندگي هنر وهنرمندان شهرمان داشته باشند.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط