چهارشنبه ۱۳۹۷/۰۳/۳۰

به مناسبت بزرگداشت یادواره سه هزار شهید استان قزوین؛

مسابقات والیبال کارکنان شهرداری قزوين از سوم تیرماه سال جاری آغاز می‌شود

درافشانی،رئیس سازمان سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوين گفت:به مناسبت بزرگداشت یادواره سه هزار شهید استان قزوین،مسابقات والیبال ويژه کارکنان شهرداری‌ها و سازمان‌های تابعه از سوم تيرماه سال جاری آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوين؛محمد درافشانی با اعلام این خبر افزود: در این دوره 15 تیم رقابت‌های خود را در چهار گروه آغاز کرده و در نهایت از هر گروه 2 تیم به مرحله بعد صعود می‌کنند.

وی افزود:این مسابقات با حضور تیم‌های سازمان پسماند، سازمان آرامستان ها،سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی، سازمان زیباسازی، سازمان خدمات طراحی،سازمان آتش نشانی،سازمان فضای سبز،منطقه سه،دهکده طبیعت،شهرداری مرکز،سازمان اتوبوسرانی،سازمان تاکسیرانی،سازمان عمران،سازمان فن آوری و اطلاعات،شهرداری منطقه یک و شهرداری منطقه دو  ساعت 16 در سالن کانون رشد واقع در مینودر بالاتر از بیمارستان ولایت – جنب فلکه تعاون برگزار می‌شود.

درافشانی افزود: مسابقات والیبال کارکنان شهرداری قزوين با رویکرد فرهنگی در راستای اشاعه ورزش همگانی و به منظور ایجاد نشاط و شادابی در میان کارکنان شهرداری قزوین برگزار می شود.

 

تصاویر مرتبط