سه‌شنبه ۱۳۹۷/۰۴/۰۵

درافشانی،رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین خبر داد؛

برگزاری 6 برنامه مفرح ورزشی در تیرماه سال جاری در شهر قزوین

درافشانی،رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین از برگزاری 6 برنامه مفرح ورزشی درتیرماه سال جاری در شهر قزوین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ محمد درافشانی با اعلام این خبر افزود:این برنامه های مفرح ورزشی در راستای «ارتقاء سلامت و نشاط  همگانی با ورزش و غنی سازی اوقات فراغت» از ششم تا پانزدهم تیرماه در سطح شهر قزوین برگزار می‌شوند.

وی اظهار کرد: همایش ورزش صبحگاهی ششم تیرماه سال جاری به مناسبت گرامیداشت یادواره سه هزار شهید استان قزوین و هفته مبارزه با مواد مخدر ساعت 7 صبح در بوستان الغدیر برگزار می شود.

درافشانی افزود: مسابقه کامیون کشی نیز به مناسبت روز شهرداری و دهیاری، 14 تیرماه سال جاری در ناحیه منفصل شهری چوبیندر برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد:همچنین مسابقه «داژبال و طناب کشی بانوان»، 13 تیرماه به مناسبت روز شهرداری و دهیاری برگزار می شود.

درافشانی برگزاری همایش دوچرخه سواری را از دیگر برنامه های ورزشی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری عنوان کرد و گفت: این همایش  15 تیرماه سال جاری در جاده سلامت برگزار خواهد شد.

وی افزود:همایش ورزش پهلوانی و زورخانه ای نیز 10 تیرماه سال جاری به مناسبت روز فرهنگ پهلوانی در در بوستان  الغدیر  برگزار می شود.

پایان پیام

تصاویر مرتبط