پنجشنبه ۱۳۹۸/۰۳/۲۳

بازدید زرآبادی نماینده مردم قزوین در مجلس از نمایشگاه صنایع دستی پیاده راه سبزه میدان

زرآبادی نماینده مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، قافله باشی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر،خزائلی مدیر کل میراث فرهنگی استان و درافشانی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین از نمایشگاه صنایع دستی در پیاده راه سبزه میدان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛نمایشگاه صنایع دستی با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در پیاده راه سبزه میدان برپا شده، صنایع دستی و هنرهای سنتی توسط بانوان هنرمندان قزوینی جهت معرفی به شهروندان در در این نمایشگاه در معرض نمایش گذاشته شده است. .

لازم به ذکر است،در این نمایشگاه 12 غرفه با حضور مربیان خانه های فرهنگ و فرهنگسراهای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و هنرمندان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین برپا شده و صنایع دستی بومی مربوط به قلم زنی، سوزن دوزی، گره چینی، معرق چوب، بافت انواع قالی و گلیم، دوردوزی سنتی، چرم دوزی و ... به نمایش در آمده است.

گفتنی است؛ این نمایشگاه تا 24 خرداد ماه، در دو نوبت صبح 9:30 الی 13 و عصر 16 الی 20:30 در پیاده راه سبزه میدان جهت بازدید علاقه مندان دایر می باشد.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط