دوشنبه ۱۳۹۸/۰۴/۰۳

درافشانی:

جشنواره تحرک و نشاط شهری در چهار بوستان شهر قزوین برگزار می شود

درافشانی،رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت:به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، جشنواره تحرک و نشاط شهری در چهار بوستان شهر قزوین با مشارکت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛محمد درافشانی افزود:جشنواره تحرک و نشاط شهری سوم الی ششم تیرماه سالجاری ساعت 21 در بوستان های شهدا،ملت،پامچال و باراجین برگزار می گردد.

وی ایجاد نشاط اجتماعی،اطلاع رسانی و پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر را از جمله اهداف مهم برگزاری این جشنواره برشمرد و اظهار کرد:مطمئنا برگزاری چنین اقدامات فرهنگی در راستای کاهش تقاضا و میل به موادمخدر مؤثر است.

این مسئول خاطرنشان کرد:اجرای نمایش طنز،استندآب کمدی،موسیقی،ارائه آموزش های شهروندی با حضور کارشناس مواد مخدر،ویژه برنامه های کودک،مسابقه خانواده و برنامه های مفرح فرهنگی از جمله بخش های است که در این جشنواره برای شهروندان اجرا می شود.

گفتنی است،جشنواره تحرک و نشاط شهری سوم تیرماه در بوستان شهدا،چهارم تیرماه در بوستان ملت،پنجم تیرماه در بوستان پامچال و ششم تیرماه در بوستان باراجین برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط