دوشنبه ۱۳۹۲/۰۲/۰۹

منجم، رئيس اداره روابط عمومي شهرداري قزوين خبر داد؛

انعكاس 646 خبر از شهرداري قزوين در رسانه‌ها در فروردين ماه 92

خبرگزاري فارس، روزنامه‌هاي ولايت، ضميمه روزنامه همشهري قزوين و روزنامه اطلاعات در انعكاس اخبار در فروردين ماه 91بيشترين همكاري را با مجموعه مديريت شهري قزوين داشتند.

 

رئيس اداره روابط عمومي شهرداري قزوين گفت: با همكاري رسانه‌ها در  فروردين ماه سال جاري 646خبر از شهرداري قزوين و سازمان‌هاي وابسته در رسانه‌هاي مكتوب و مجازي در گستره استاني و كشوري انعكاس يافته است.
علي‌رضا منجم افزود: با توجه به افزايش همکاري رسانه‌هاي گروهي جهت انعکاس اخبار، انعكاس خبر در رسانه‌هاي مكتوب و مجازي استاني و كشوري در فروردين ماه 92 نسبت به مدت مشابه سال 91، 40درصد افزايش يافته است.
منجم اضافه كرد: در فروردين ماه سال جاري 646 خبر، گزارش توليدي و پوششي در رسانه‌هاي مكتوب و مجازي استاني و كشوري انعكاس يافته است كه خبرگزاري فارس با انعکاس 89،خبرگزاري ايلنا با 32، خبرگزاري ايرنا با 22 ،خبرگزاري موج با 14 خبر و خبرگزاري ايسنا و شبستان با 11خبر به ترتيب بيشترين همکاري را در فروردين ماه سال جاري با مجموعه شهرداري قزوين و سازمان‌هاي وابسته در انعکاس اخبار و اطلاع رساني از آخرين اقدامات مديريت شهري داشتند.
 وي افزود: در بين رسانه‌هاي مکتوب محلي، روزنامه ولايت با 23 خبر، هفته‌نامه مينودر با يك خبر بيشترين همکاري را در اطلاع رساني با شهرداري قزوين در  همين مدت داشتند.
رئيس اداره روابط عمومي شهرداري قزوين گفت: ضميمه هفتگي روزنامه همشهري با انعکاس 21 خبر در فروردين 92 بيشترين همکاري را با مجموعه شهرداري قزوين در امر اطلاع رساني داشته است.
اين مسوول افزود: در همين زمان روزنامه اطلاعات با درج 4خبر، رسالت و فرهيختگان 3خبر و جمهوري اسلامي با 2خبر به ترتيب بيشترين همكاري را با شهرداري قزوين داشتند.
وي بيان كرد: در يك ماه اول سال جاري خبرگزاري فارس با انعكاس 89، ايلنا با 32، ايرنا با 22، موج با 14، مهر با 10، ايسنا با 11، شبستان با11، تين نيوز با 1،برنا با 1، باشگاه خبرنگاران با 12، سايت خبري مزايده و مناقصه با يك و ساير رسانه ها با 19خبر به ترتيب بيشترين همكاري را با اين مجموعه داشتند.
منجم ادامه داد: در اين مدت همچنين از بين رسانه‌هاي محلي روزنامه ولايت با انعكاس23، هفته نامه مينودر با يك  خبر به ترتيب بيشترين همكاري را با اين مجموعه داشتند.
رئيس اداره روابط عمومي شهرداري قزوين بيان كرد: در فروردين ماه گذشته از بين رسانه‌هاي سراسري ضميمه روزنامه همشهري با انعكاس 21، روزنامه ايران با يك، روزنامه اطلاعات با 4، رسالت با 3، فرهيختگان با 3، جمهوري اسلامي با 2، ابتكار با 2 ،دنياي اقتصاد با 1 خبر بيشترين همكاري را با اين مجموعه داشتند. 
منجم افزود: همچنين در يك ماه اول سال جاري 75خبر در پرتال شهرداري قزوين و 30 خبر در هفته نامه پيام شهر شهرداري قزوين انعكاس يافته است و 75خبر از راديو شهر ،130 خبر نيز از راديو و 104 از سيماي استان قزوين براي شهروندان پخش شده است.
وي با تشكر از همکاري رسانه‌هاي استاني و کشوري اعم از مکتوب و مجازي در امر اطلاع رساني و پوشش اخبار افزود: همکاري رسانه‌ها با مديريت شهري و انعکاس اخبار فعاليت ها و رويدادها باعث مي‌شود، شهرداري قزوين در انجام ماموريت‌هاي محوله در مسير توسعه و تحول روزافزون شهر موفق‌تر عمل کند و مردم نيز همراهي قابل ملاحظه اي با شهرداري داشته باشند.
 پايان پيام
 
 

 

تصاویر مرتبط