چهارشنبه ۱۳۹۸/۰۶/۰۶

فریبا کوثری، بازیگر مطرح سینما و تلویزیون در برنامه تلویزیونی شب های فیروزه ای:

قزوین بهترین مقصد تاریخی و با تمدن غنی برای گردشگران داخلی و خارجی است

فریبا کوثری، بازیگر مطرح سینما و تلویزیون گفت:قزوین بهترین مقصد تاریخی و با تمدن غنی برای گردشگران داخلی و خارجی است.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛فریبا کوثری در چهارمین برنامه زنده تلویزیونی شب های فیروزه ای ویژه هفته فرهنگی قزوین که در مجموعه تاریخی فرهنگی سعدالسلطنه برگزار شد:پایتختی شهر قزوین و برخورداری از آثار و اماکن تاریخی و فرهنگی جذابیت های فراوانی برای گردشگران دارد.

وی با بیان اینکه آثار و بناهای تاریخی جزو شناسنامه و تمدن مردم ایران زمین محسوب می شوند، عنوان کرد: با حضور در شهر قزوین و عبور از گذرهای تاریخی آن گویا در تاریخ این مرز و بوم قدم می زنیم.

کوثری با تقدیر از شهرداری قزوین به دلیل حفظ و مرمت آثار تاریخی و گردشگری گفت: آثار تاریخی گویای قدمت تاریخی و تمدن ما هستند و باید حفط و نگهداری شود که شهرداری قزوین اقدامات خوبی در این زمینه انجام داده است.

 وی از از مردم خواست با توجه به جذابیت های شهر قزوین از آثار و اماکن تاریخی و گردشگری این شهر بازدید کنند و از حضور در آن لذت ببرند.

تقدیر درافشانی سرپرست شهرداری قزوین از گروه آئین های سنتی استان کردستان، تقدیر عبدالرزاقی نایب رئیس شورای اسلامی شهر از مژگان خدادادی،دارنده مدال برنز تیم ملی بسکتبال بانوان در مسابقات آسیایی، اجراي موسیقی توسط حمید همت یار خواننده،تقدیر داود محمدی نماینده مردم قزوین در خانه ملت از گروه بومی و محلی استان گلستان،تقدیر درافشانی سرپرست شهرداری قزوین از عذرا عبدلی، شهروند نمونه  اجرای سرود توسط گروه استانی آوای مهر و اجرای موسیقی توسط آرش عنقاری از برنامه های چهارمین برنامه شب های فیروزه ای بود.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط