دوشنبه ۱۳۹۲/۰۳/۲۷

در فرهنگسراي بانو حضرت زهرا(س) برپاست؛

نمايشگاه نقاشي و دست سازهاي کودکان

نمايشگاه نقاشي و دست سازهاي 70 کودک مهد و پيش دبستاني رنگارنگ در فرهنگسراي بانو حضرت زهرا(س) از 25 خرداد ماه برپا شده و تا 29 اين ماه برپاست.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ حميد نيرومند مدير مراکز آموزشي سازمان فرهنگي و ورزشي شهرداري قزوين ضمن اعلام خبر فوق تصريح کرد: نمايشگاه نقاشي و دست سازهاي کودکان رنگارنگ هفتمين نمايشگاهي است که از ابتداي سال جاري در نگارخانه فرهنگسراي بانو برپا مي شود.

وي يادآور شد: نمايشگاه نقاشي روي سنگ، نيش مداد نه از ره کين است و نمايشگاه خوشنويسي خليج فارس از جمله نمايشگاه‌هاي برپا شده در اين مرکز بود.

نيرومند ادامه داد: کودکان دوسال و نيم تا 6 سال نقاشي ها و کاردستي هاي به نمايش درآمده را با موضوعات مختلفي همچون زندگي شهري، مذهبي، طبيعت و آزاد طي يکسال فعاليت خود در مهد کودک و پيش دبستاني خلق کردند.

وي اضافه کرد: هدف از برپايي اين نمايشگاه تمرين کارگروهي، نوعدوستي و کمک به همنوع است چراکه عوايد برپايي اين نمايشگاه ازآن کودکان نيازمند بهزيستي خواهد شد.

گفتني است؛ علاقه مندان براي بازديد از اين نمايشگاه مي توانند در روزهاي يادشده از ساعت9 تا 13 و 17 تا 20 به بلوار دانشگاه بين المللي امام خميني(ره) ، نگارخانه فرهنگسراي بانو حضرت زهرا(س) مراجعه نمايند.

پايان پيام 

 

تصاویر مرتبط