دوشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۰۹

درافشانی، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین:

اعتبار بسیار خوبی برای توسعه گردشگری در سال 99 دیده شده است

محمد درافشانی، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: اعتبار بسیار خوبی برای توسعه گردشگری در بودجه سال 99 شهرداری قزوین دیده شده است .

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ درافشانی در کارگروه گردشگری شهرداری قزوین که در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار شد، گفت: با وجود ظرفیت های فراوان گردشگری در حوزه های مختلف، زمینه برای توسعه گردشگری در شهر قزوین فراهم است، با توجه به همدلی و هماهنگی خوبی که میان اعضای این کارگروه وجود دارد، می توان گام های مثبت و بلند خوبی را در این حوزه  برداشت.

رئیس کارگروه گردشگری شهرداری قزوین با اشاره دستاوردهای خوب شهرداری قزوین و اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان قزوین در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، گفت: ظرفیت‌های طبیعی، تاریخی و توانمندی‌های حوزه گردشگری قزوین در سایه تعامل و همکاری مناسب، به خوبی به بازدیدکنندگان و گردشگران معرفی شد که بازخوردهای آن را در دومین جشنواره ملی فرهنگ و سنن مشاهده کردیم.

درافشانی تاکید کرد: امسال باید با برنامه ریزی مناسب، قوی تر و پررنگ تر از سال گذشته در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری شرکت کنیم و با اتخاذ تدابیر مناسب اقدامات موثری برای جذب گردشگر و معرفی ظرفیت های گردشگری شهر قزوین به مخاطبان و گردشگران انجام داد.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت عملیاتی شدن تقویم گردشگری تاکید کرد و گفت: تدوین تقویم گردشگری زمانی اثر بخش است که حداقل 75 درصد آن عملیاتی شود و در حد گفتار و نوشتن باقی نماند.

درافشانی در پایان افزود: با همکاری و همفکری خوبی که میان شهرداری، شورای اسلامی شهر قزوین و اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان قزوین وجود دارد، امیدوارم بتوانیم اتفاقات خوبی را در حوزه گردشگری برای شهر قزوین رقم بزنیم.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط