دوشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۰۹

خزائلی،مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قزوین:

توسعه گردشگری قزوین نیازمند استفاده از همه ظرفیت‌های فضای مجازی است

علیرضا خزائلی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قزوین گفت: در کنار ایجاد و رونق زیرساخت ها و بسترهای مناسب در حوزه گردشگری، توسعه گردشگری قزوین نیازمند استفاده از همه ظرفیت‌های فضای مجازی است.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ خزائلی در کارگروه گردشگری شهرداری قزوین که در سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار شد، بر ضرورت تمرکز برنامه های حوزه گردشگری با استفاده از ظرفیت گردشگری مجازی تاکید کرد و افزود: این مهم یکی از شیوه های به روز در تحقق توسعه گردشگری است.

خزائلی با بیان این که نمایشگاه بین المللی گردشگری بهمن ماه سال جاری با نمایشگاه صنایع دستی تهران ادغام خواهد شد، اظهار کرد: غرفه صنایع دستی قزوین همواره در سال های گذشته جزو غرفه های پررونق بوده و می توان از این ظرفیت برای جذب گردشگر و شناساندن ظرفیت های قزوین بهترین بهره برداری را کرد.

وی با تاکید بر این که امسال 12 نشان ملی توسط هنرمندان صنایع‎دستی و هنر‌های سنتی قزوین دریافت شد، اضافه کرد: نمایش آثار صنایع دستی با نشان ملی در جذب گردشگران و مخاطبان نمایشگاه و همچنین معرفی هر چه بیشتر آثار صنایع دستی قزوین بسیار اثر گذار خواهد بود.

خزائلی در ادامه با اشاره به اینکه پرونده ثبت جهانی بازارچه صنایع دستی سعدالسلطنه قزوین اواخر دی ماه امسال توسط کمیسیون‌های مربوطه در سازمان فرهنگی، علمی و آموزشی (یونسکو) مورد بررسی قرار خواهد گرفت، گفت: نمایشگاه بین المللی گردشگری فرصت خوبی است تا با فضا سازی و اطلاع رسانی خوب، سعدالسلطنه قزوین به گردشگران و مخاطبان بیش از پیش معرفی شود.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط